تعرض جنسی به دو کودک کار توسط جوان ایرانی +ویدئو، عکس

CC0 / / کودک
کودک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از کودک آزاری یک جوان در فضای مجازی منتشر می‌شود که بازخوردهای بسیار منفی کاربران را به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئو آزار جنسی و تعرض به دو کودک کار توسط جوانی به نام سروش خونانی در فضای مجازی جنجال تازه‌ای به پا کرد. در این ویدئو نشان داده می‌شود در حالی‌که او در خودروی لاکچری‌اش نشسته است از دو کودک کار درخواست می‌کند در ازای پولی که به آنها داده است برایش برقصند و برای پول بیشتر شلوارهایشان را پایین بکشند و اندام تناسلی خود را در مقابل دوربین درآوردند که این موضوع با واکنش‌های بسیار کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

شاهین صمدپور با انتشار ویدئویی از این اتفاق در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این آقا با نام سروش خونانی در یک ویدئوی بسیار تلخ برای شوخی و سرگرمی خودش و دوستان بی‌شرافت‌تر از خودش بچه‌های کار را مجبور می‌کند شلوارشان را پایین بکشند و فیلم می‌گیرد و در صفحه‌اش به اشتراک می‌گذارد.»

View this post on Instagram

A post shared by hm (@hamid__thn)

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف و محکوم کردن این اقدام زشت و زننده،‌ عنوان می‌کنند این جوان خود تربیت نشده است و نمی‌داند که تشویق این کودکان به انجام عمل ناشایست و تحقیر آنها، آثار مخربی در روح و روان آنها خواهد گذاشت.

View this post on Instagram

A post shared by Toranj App (@toranjapp)

به دنبال واکنش‌های گسترده کاربران به این کودک آزاری، او از مردم ایران بابت رفتارش عذرخواهی کرد اما بسیاری از کاربران به عذرخواهی او نیز واکنش نشان دادند و عنوان می‌کنند رفتار او مصداق بارز تعرض و کودک آزاری است و این شخص باید بازداشت شود و برای رفتار غیرانسانی‌اش مجازات شود.

 

اما برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند مجازاتی در انتظار این جوان نخواهد بود چراکه ایران محل امنی برای متجاوزین است که اگر غیر از این بود او به سختی مجازات می‌شد و واقعی‌تر عذرخواهی می‌کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала