ابراز نگرانی مقام ایرانی از اوج‌گیری مجدد کرونا در اواخر پاییز و زمستان

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز نگرانی مقام ایرانی از اوج‌گیری مجدد کرونا در اواخر پاییز و زمستان
ابراز نگرانی مقام ایرانی از اوج‌گیری مجدد کرونا در اواخر پاییز و زمستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنترل بیماری کرونا امری تأثیرگذار است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در این استان با بیان اینکه طی دو هفته گذشته روزانه حدود 60 تا 70 بیمار بستری و همین تعداد بیمار ترخیصی شده است، افزود: هنوز در زمینه گسترش کرونا در این استان به ثبات کامل نرسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نگران اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در اوایل آذر و شروع فصل سرما هستیم، افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنترل این بیماری امری تأثیرگذار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند، ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم، شرکت نکردن در تجمعات و تعطیلی اصناف بعد از ساعت 18 باید با دقت زیادی محقق شود گفت: از اول آذر ماه افراد ساکن در مناطق قرمز نباید به جای دیگری سفر کنند که امیدواریم با رعایت این دستورالعمل‌ها به سمت شیب نزولی برود.

وی افزود: به علت پشت سر گذاشتن یک موج بزرگ کرونا در استان قم، شاهد سیر نزولی هستیم اما همچنان وضعیت شیوع کرونا در استان قم نگران کننده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала