روسیه به توسعه زیرساخت های نظامی خود در خزر ادامه خواهد داد

© Sputnik / Aleksandr Gal'perin /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه به توسعه زیرساخت های نظامی خود در خزر ادامه خواهد داد
روسیه به توسعه زیرساخت های نظامی خود در خزر ادامه خواهد داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل نیروی دریایی روسیه: ناوگان دریای خزر روسیه کشتی های نسل جدید، سلاح و تجهیزات مدرن را دریافت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولای یومینوف، فرمانده کل نیروی دریایی روسیه، گفت: "در آینده نزدیک، روند به روز رسانی ناوگان دریای خزر با کشتی های نسل جدید ادامه خواهد یافت، که قادرند به طور موثر وظایف مربوط به مسئولیت های عملیاتی را انجام دهند."

فرمانده کل نیروی دریایی روسیه افزود: "توسعه سیستم پیچیده استقرار نیروهای ناوگان دریای خزر و زیرساخت های ساحلی آن ادامه خواهد یافت. تجهیز پرسنل دریایی شناورها به تجهیزات و سلاح های مدرن در سطح مناسب حفظ خواهد شد. ملوانان ناوگان خزر در آینده در رزمایشات در مقیاس های مختلف مشارکت خواهند داشت و وظایفی را در سطح ناوگان خاص و عمومی انجام می دهند، به عنوان بخشی از دسته ها و گروه های کشتی های جنگی عمل می کنند."

ایران طرح های اکتشاف و تولید نفت در دریای خزر با آذربایجان را بررسی می کند - اسپوتنیک ایران
ایران طرح های اکتشاف و تولید نفت در دریای خزر با آذربایجان را بررسی می کند

فرمانده کل نیروی دریایی روسیه ادامه داد: "در حال حاضر، ناوگان دریای خزر شامل آخرین کشتی ها و شناورهایی است که وظایف محوله را با موفقیت انجام می دهند."

در ماه اکتبر، در زمان درگیری ها در قره باغ، ناوگان خزر فدراسیون روسیه رزمایشی را با شلیک توپ و موشک انجام داد.

در ماه سپتامبر، ناوگان خزر در رزمایش فرماندهی و ستادی استراتژیک قففاز-2020 شرکت کردند. در بخش هایی از این مانور، ناوهای نیروی دریایی ایران مشارکت داشتند.

ناوگان دریای خزر، همراه با ناوگان دریای سیاه روسیه، جز نیروی دریایی منطقه نظامی جنوب است. این ناوگان منافع ملی-دولتی روسیه را در منطقه دریای خزر تضمین می کند: اقدامات ضد تروریستی انجام می دهد، در حفاظت از تجارت و محافظت از منافع دولت در میادین نفتی نیز فعالیت می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала