فرمانده کل سپاه: قطعا انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده کل سپاه: قطعا انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت
فرمانده کل سپاه: قطعا انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه اظهار داشت که در جهان اسلام تعیین کننده ترین نقش در سقوط داعش را سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ایفا کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دیدار با جمعه عناد سعدون، وزیر دفاع عراق بیان داشت: ما قطعا انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از قاتلان او و در میدان خواهیم گرفت. البته مطمئن هستیم که فرزندان عراق بزرگ هم انتقام خون سردار رشید خود شهید ابومهدی المهندس را خواهند گرفت.

شمخانی: حمایت از امنیت مردم عراق سیاست پایدار ایران است - اسپوتنیک ایران
شمخانی: حمایت از امنیت مردم عراق سیاست پایدار ایران است

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بدون تردید در جهان اسلام قاطعانه ترین و تعیین کننده ترین نقش را در سقوط و سرنگونی داعش و طرح های صهیونیستی و امریکایی در منطقه، سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس ایفا کردند.

سرلشکر سلامی افزود: شهید سلیمانی شکست داعش را از عراق آغاز کرد و عراق ابتدای طلوع خورشید سلیمانی به عنوان فرمانده جریان مقاومت بود.

وزیر دفاع عراق همچنین در این دیدار بیان داشت: ایران در زمان  حساس حمله داعش به عراق کمک های حیاتی کرد. برادران ما در جمهوری اسلامی ایران ما را در مبارزه با تروریسم داعش یاری کردند و در آن زمان هر آنچه را نیاز داشتیم به ما تقدیم کردند و ما این را فراموش نمی کنیم.

جمعه عناد سعدون افزود: هدف از سفر به تهران این است که روابط دوجانبه را گسترش دهیم و هر آنچه مورد نیاز ارتش عراق است از جمهوری اسلامی ایران درخواست و تهیه کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала