رنگ اصلی سال 2021 نامگذاری شد

© Fotolia / 1xpertرنگ اصلی سال 2021 نامگذاری شد
رنگ اصلی سال 2021 نامگذاری شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رنگ اصلی سال 2021 يک رنگ آبی بسیار کمرنگ که نماد ارامش پس از دشورای های کرونا است.

به گزارش اسپوتنیک، Tikkurila اعلام نموده است که توليد کننده رنگ و لاک هاي رنگي ميباشد اعلام نمود که سايه هاي ابي کمرنگ که علامت آرامش و احساس اطمینان است به عنوان رنگ سال شناخته شده است.

دانشمندان : خطر کرونا کمتر و امکان درمان آن بیشتر شده است - اسپوتنیک ایران
دانشمندان : خطر کرونا کمتر و امکان درمان آن بیشتر شده است

در گزارش اين پرتال امده است که نام رنگ به عنوان "ابرهای کومولوس" ترجمه شده است. از آنجا که ابرهای کومولوس در طبیعت هوای گرم و صاف را نشان می دهند ، اين رنگ با نام Y354 Cumulus پر از انرژی می شود و برای دستاوردهای جدید قدرت می بخشد. کارشناسان موضوع اصلی راه اندازی مجدد و بازیابی را به عنوان شعار سال آینده عنوان کردند.

در اين گزارش امده است: "ما می خواهیم در این شرایط دشوار به مردم الهام ببخشیم تا بهترین تلاش خود را انجام دهند و با صبر و حوصله به جلو حرکت کنند. وقتی بسیاری از چیزها نامطمئن و غیرقابل پیش بینی به نظر می رسند، ما می خواهیم امید را القا کنیم ، زیرا همه چیز در دست ماست". این شرکت از سال 2016 پروژه مشابهی را برای تعیین روند رنگ انجام داده است.

مارک هلندی رنگ Dulux سایه بژ خاکی ("خاک حاصلخیز") را به عنوان رنگ سال آینده انتخاب کرده است. این شرکت به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: این رنگ به مردم فرصت ایجاد فضاهایی را می دهد که بتوانند در آن استراحت و شارژ مجدد کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала