یک سرکرده ارشد داعش در عراق به دام افتاد

© AFP 2023 / Mohamed El-Shahedیک سرکرده ارشد داعش در عراق به دام افتاد
یک سرکرده ارشد داعش  در عراق به دام افتاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی گسترده موفق شدند یک سرکرده ارشد داعش را در شمال غرب شهر «الرمادی» واقع در استان الانبار شناسایی و بازداشت کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری مهر  ، نیروهای ارتش عراق همچنان به عملیات های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می دهند. نیروهای عراقی مواضع تروریست های داعشی در شمال غرب شهر الرمادی واقع در استان الانبار را هدف قرار دادند.

یونان - اسپوتنیک ایران
بازداشت یکی از سرکرده‌های داعش در یونان

بر اساس این گزارش، منابع امنیتی اعلام کردند که در جریان عملیات مذکور، نیروهای امنیتی موفق شدند یک سرکرده ارشد تروریست های داعش را شناسایی و بازداشت کنند. این عملیات در منطقه «البو علی جاسم» انجام شد.

یک منبع امنیتی عراقی در این ارتباط تصریح کرد: عملیات شناسایی و بازداشت سرکرده ارشد تروریست های داعشی پس از جمع آوری اطلاعات محرمانه انجام شد. این عملیات بدون وقوع درگیری های مسلحانه انجام شد.

این درحالی است که نیروهای عراقی چندی پیش نیز ضربات مهلکی را بر پیکره بقایای داعش در استان صلاح الدین وارد آوردند. رسانه های عرب زبان اعلام کردند که در جریان آخرین عملیات ضد تروریستی ارتش عراق در صلاح الدین ۴۵ تونل متعلق به داعشی ها شناسایی و تخریب شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала