اعتراف سوئد به شکست خود در مبارزه با کرونا بدون قرنطینه

© AFP 2023 / Stina Stjernkvistاعتراف سوئد به شکست خود در مبارزه با کرونا بدون قرنطینه
اعتراف سوئد به شکست خود در مبارزه با کرونا بدون قرنطینه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سوئد که در موج اول شیوع ویروس کرونا از قرنطینه استفاده نکرد ، به شکست رویکرد رسیدن به مصونیت جمعی خود در برابر این بیماری همه گیر اعتراف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه فایناشنال تایمز، آندرس تگنل ، مدیر آژانس بهداشت عمومی سوئد ، در مورد عدم تحقق  امید به بهتر شدن وضع در این کشور در جریان موج دوم کووید 19 در مقایسه با فنلاند و نروژ  همسایگان سوئد صحبت کرد که مقامات آنها از قرنطینه دست برنداشتند. خاطرنشان می شود که در حال حاضر تعداد افراد مبتلا  به ویروس کرونا  بستری در بیمارستان های در سوئد ، سریعترین رشد را در اروپا دارد ویک پنجم تست های کرونا  در استکهلم مثبت است.

در کره جنوبی جریمه عدم استفاده از ماسک حدود 90 دلار تعیین شد - اسپوتنیک ایران
در کره جنوبی جریمه عدم استفاده از ماسک حدود 90 دلار تعیین شد

لنا اینهورن، متخصص  ویروس شناس  نیز اظهار داشت که آزمایش سوئد برای مبارزه با کووید 19 ناموفق بوده است. آخر شاخص سرانه موارد ابتلا به کرونا در این کشور هشت برابر بیشتر از فنلاند و 3.5 برابر بیشتر از نروژ است.

سوئد به تنها عضو اتحادیه اروپا است که از اعمال تدابیر سختگیرانه در رابطه با بیماری همه گیر ویروس کرونا خودداری کرده است. مقامات این کشور ادعا کردند که با این روش می توان از وارد کردن شوک های جدی برای اقتصاد سوئد جلوگیری کرد. با این حال ، منتقدان این رویکرد در داخل و خارج از کشور تأکید کردند که در نهایت ثمره اقتصادی این سیاست بهتر از سایر کشورها با شرایط مشابه نبوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала