بازداشت مشوقان چالش‌های غیراخلاقی در ایران+عکس، ویدئو

© Photo / IRNAبازداشت
بازداشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرشاخه‌های اصلی چالش‌های غیراخلاقی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که برخی از کاربران ایرانی در فضای مجازی چالش‌های غیراخلاقی متفاوتی را اجرا می‌کنند که موجب واکنش سایر کاربران و تشویش اذهان عمومی شده است. به دنبال واکنش‌ها و اعتراضات کاربران و با پیگیری پلیس فتا عوامل اصلی این چالش‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

View this post on Instagram

A post shared by صرفا جهت اطلاع (@serfanonline) on

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا در این رابطه گفت: «به تازگی در کشور چالشی توسط تعدادی افراد به راه افتاده که کاربران را به رفتار زشت و ناپسند و مغایر عفت عمومی دعوت می‌کند و ضمن تشویش اذهان عمومی، باعث اعتراض شدید کاربران عادی و کنشگران حرفه‌ای فضای مجازی شده است. در همین راستا در چند روز اخیر افرادی که به عنوان سرشاخه اصلی تشویق‌کننده و ترغیب‌کننده اجرای این چالش‌های غیراخلاقی بودند شناسایی و ضمن دستگیری به مراجع قضایی ارجاع شدند.»

View this post on Instagram

A post shared by @law_news_center on

بسیاری از کاربران با تاسف فراوان عنوان می‌کنند نباید دغدغه و سرگرمی جوانان و نوجوانان ایرانی اجرا و سبقت در بهتر به نمایش گذاشتن چالش‌های غیراخلاقی همچون مانکن، دنس، پایین کشیدن شلوار خانواده، خانه خالی و غیره باشد. کاربرانی اما به این جوانان حق می‌دهند و عنوان می‌کنند وقتی فضایی برای تفریح، سرگرمی و تخلیه‌ی انرژی این افراد وجود ندارند و بایدها و نبایدهای بسیار پیش رویشان است دچار سردرگمی می‌شوند و به سوی چنین چالش‌ها، هیجانات سطحی و رفتارهای ناپسند روی می‌آورند.

جمعی از کاربران نیز از اینکه با عاملان این چالش‌ها برخورد می‌شود ابراز خرسندی می‌کنند و امیدوارند زمینه‌های رشد و استعدادیابی جوانان و نوجوانان ترتیب داده شوند تا نیروی جوان ایران بتواند آینده ساز باشند نه با روحیه‌ای افسرده از انجام چنین چالش‌هایی احساس غرور کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала