نیروهای حافظ صلح روسی از ارمنستان به قره باغ رفتند+ویدئو

© Sputnik / Владимир Попов /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای حافظ صلح روسی از ارمنستان به قره باغ رفتند+ویدئو
نیروهای حافظ صلح روسی از ارمنستان به قره باغ رفتند+ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای حافظ صلح روسی، پس از انتقال به ارمنستان در حال اعزام به امتداد خط تماس در قره باغ و در امتداد دالان لاچین هستند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: یكی از واحدهای صلح صلح روسیه در ارمنستان در حال حرکت به سمت قره باغ است و در آنجا آتش بس را در منطقه درگیری نظارت خواهند كرد.

پیش از این، صلحبانان روسی با تجهیزات و مسلح، پس از انتقال به ارمنستان، بارگیری و ستون هایی را برای اعزام به منطقه تمرکز آماده کردند.

ارتش اعزام نیرو را به عنوان بخشی از واحدهای منظم انجام می دهد. صلحبانان روسی باید بیش از ۲۵۰ کیلومتر را طی کنند. سپس نیروهای حافظ صلح یک نیرو مستقر کرده و پست های مشاهده را در امتداد خط تماس در قره باغ و در امتداد دالان لاچین ایجاد می کنند.

پیش از این، سران روسیه، ارمنستان و آذربایجان بیانیه مشترکی درباره آتش بس در قره باغ به تصویب رسانده بودند.

بر اساس بیانیه ای که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور ابراز داشت: از نیمه شب ۱۰ نوامبر درگیری در قره باغ کوهستانی متوقف شده است، آذربایجان و ارمنستان در مواضع اشغالی خود متوقف می شوند و آنها همچنین باید اسیران جنگی را مبادله کنند.

برای كنترل آتش بس و درگیری ها، یک گروه صلحبان صلح روسیه به تعداد ۱۹۶۰ نیروی نظامی، ۹۰ نفر زره پوش، ۳۸۰ واحد خودرو و تجهیزات ویژه در منطقه درگیری قره باغ مستقر می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала