شناسایی۱۱.۷۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ایران

© AP Photo / Ebrahim Norooziشناسایی۱۱.۷۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ایران
شناسایی۱۱.۷۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت: با فوت ۴۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان قطعی بیماری کووید-۱۹ در کشور به ۳۹ هزار و ۲۰۲ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اعلام داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۱ آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و سه هزار و ۳۳۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۷۱۵ هزار و ۶۸ نفر رسید.

تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به کمتر از ۲۰ هزار تن رسید - اسپوتنیک ایران
تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به کمتر از ۲۰ هزار تن رسید

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۳۶ هزار و ۱۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۶۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۳۴۴ هزار و ۸۲۱ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала