شرط غیر قابل اجرای چهره اصول گرای ایرانی برای مذاکره با بایدن

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر شرط غیر قابل اجرای چهره اصول گرای ایرانی برای مذاکره با بایدن
شرط غیر قابل اجرای چهره اصول گرای ایرانی  برای مذاکره با بایدن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسین شریعتمداری، نماینده رهبر جمهوری اسلامی ایران در روزنامه کیهان برای مذاکره تهران با جو بایدن، نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چند شرط از جمله شرط جنجالی و غیر قایب اجرای قصاص دونالد ترامپ، ارباب فعلی کاخ سفید را مطرح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حسین شریعتمداری در بخشی از سرمقاله کیهان نوشت:جماعتی که این روزها از آمدن بایدن ابراز خوشحالی می‌کنند باید به این سؤال بسیار ساده و همه فهم پاسخ بدهند که او با ترامپ چه تفاوتی دارد؟ تنها تفاوتی که برخی از ذوق‌زدگان به آن اشاره می‌کنند این است که ترامپ قاتل شهدای بزرگوارمان سردار سلیمانی و ابومهدی است که به یقین می‌دانند جو بایدن بعد شهادت آن عزیزان ضمن حمایت از جنایت ترامپ، تاکید کرد که هیچ آمریکایی از کشته شدن آنها متاسف نیست! و باید کشته می‌شدند! "

رئیس جمهور ایران: سیاست ما پایان یک جانبه گرایی و پایبندی به معاهدات است - اسپوتنیک ایران
رئیس جمهور ایران: سیاست ما پایان یک جانبه گرایی و پایبندی به معاهدات است

نماینده رهبر جمهوری اسلامی در روزنامه کیهان در مقاله خود تاکید می کند:"  مذاکره با آمریکا به هیچ‌وجه اتفاق نخواهد افتاد و بازگشت آمریکا به برجام که بعضاً به آن دل‌بسته‌اند تنها با سه شرط امکان‌پذیر خواهد بود؛ اول آنکه تمامی تحریم‌ها لغو شود و ثانیاً دارایی‌های بلوکه ایران بازگردانده شود و ثالثاً خسارت‌های وارده جبران شود، یعنی آنچه از برجام انتظار می‌رفت و بدون آن اساساً برجامی وجود ندارد و مانند امروز فقط یک جسد متعفن است. و صد البته مجازات قصاص برای ترامپ و سایر عوامل شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی که جای خود دارد و هرگز صرفنظر کردنی نیست".

حسین شریعتمداری، روزنامه‌نگار ایرانی اصولگرا و مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان از ۱ دی ۱۳۷۲ از سوی آیت الله علی خامنه ای،  رهبر جمهوری اسلامی ایران است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала