ترامپ: امشب فساد انتخاباتی رو می‌ شود

© REUTERS / CARLOS BARRIAترامپ: امشب فساد انتخاباتی رو می‌ شود
ترامپ: امشب فساد انتخاباتی رو می‌ شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ۴۵ اُمین رئیس ‌جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد، که او در انتخابات سوم نوامبر پیروز می شود و فساد در صندوق‌ های رای، امشب در برنامه فاکس نیوز فاش می‌ شود.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا که نتایج انتخابات ۲۰۲۰ این کشور در مقابل جو بایدن دموکرات را نادرست می داند، در پیامی توییتری نوشت: امشب ساعت ۹ در برنامه شان هنیتی فساد در صندوق‌ های رای فاش می ‌شود!

ترامپ همچنین نوشت: اهمیتی ندارد که شما در کدام ایالت باشید؛ این سیستم کامپیوتری رای‌ گیری به شدت مستعد تقلب و دستکاری است. کارشناس فاکس نیوز درست می ‌گوید و منتظر باشید و ببینید که چه چیزی پخش می ‌شود!

​دونالد ترامپ در پیام توییتری دیگری با اشاره به تحقیقات پیشین اف ‌بی ‌آی درباره رابطه کمپین ۲۰۱۶ او با روسیه نوشت: اندرو مک ‌کیب معاون مدیر سابق اف ‌بی ‌آی مسئول است و افراد فوق ‌العاده‌ای که در اف ‌بی‌ آی هستند باید اطمینان حاصل کنند که او و رئیس سابقش جیمز کومی، بابت آنچه برای تخریب وجهه اف ‌بی ‌آی انجام دادند، بهایش را می ‌پردازند.

​ترامپ ادامه داد: او باید هزینه زیادی را برای خرابکاری خود بپردازد! آنچه او انجام داد، نباید دیگر هرگز اجازه دهیم در کشورمان تکرار شود. برای عدالت مبارزه کنید!

​چهل و پنجمین رئیس ‌جمهوری آمریکا همچنین با اشاره به انتخابات اخیر سوم نوامبر نوشت: مردم بیشتر و بیشتری در حال افشاگری علیه این انتخابات متقلبانه هستند! مردم این انتخابات متقلبانه را نخواهند پذیرفت!

​او افزود: من در فیلادلفیا دیدم که تقلب اتفاق افتاد. آن‌ها ناظران ما را بیرون کردند. صدها هزار رای در آنجا نباید پذیرفته شود. سیاست فاسد.

​ترامپ همچنین ادعاهای پیشین خود در رابطه با انتخابات ۲۰۱۶ را مطرح کرد و گفت: باراک اوباما از کمپین ما جاسوسی کرد و مچش گرفته شد!

​رئیس‌ جمهوری آمریکا در نهایت توییت ‌های خود را اینگونه به پایان رساند که "ما پیروز خواهیم شد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала