بایدن: فرآیند انتقال قدرت به دموکرات ها آغاز شده است

© REUTERS / Brian Snyderبایدن: فرآیند انتقال قدرت به دموکرات ها آغاز شده است
بایدن: فرآیند انتقال قدرت به دموکرات ها آغاز شده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امریکا اعلام نمود که فرآیند انتقال قدرت آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نمود که برخلاف مخالفت ترامپ فرآیند انتقال قدرت به وی آغاز شده است.

تصمیم جدید ترامپ برای به چالش کشیدن انتخابات آمریکا - اسپوتنیک ایران
تصمیم جدید ترامپ برای به چالش کشیدن انتخابات آمریکا

بایدن در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره فرآیند انتقال قدرت گفت: این فرآیند آغاز شده و به رسمیت شناخته نشدن پیروزی ما از سوی دولت کنوني ترامپ، چیزی را تغییر نخواهد داد. ما در هر زمانی فقط یک رئیس‌جمهور داریم. در حال حاضر او رئیس‌جمهور است. اما بعد از آن کالج‌های الکترال در ماه دسامبر درباره پیروز انتخابات تصمیم می‌گیرند .اینکه رئیس‌جمهور ترامپ بگوید که پیروز انتخابات شده است، برنامه‌های ما را عوض نمی‌کند.

بایدن همچنين از راه هاي حقوقي ترامپ براي بررسي مجدد ارا نيز تاکيد کرد.

طبق گزارش رسانه‌های امریکایی، جو بایدن، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امریکا پیروز شده است، پیش از این وی پیروزی خود را اعلام کرده بود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی امریکا هنوز شکست خود را نپذیرفته است. دونالد ترامپ ۴۵ اُمین رئیس ‌جمهور آمریکا، در یک سری پیام ‌های توییتری نوشت: نوادا در حال تبدیل شدن به "فاضلاب آرای جعلی" است. ترامپ در خصوص یک ایالت دیگر هم که با باز شماری آراء مواجه است، نوشت: جورجیا یک پیروزی ریاست جمهوری بزرگ است، همانطور که در شب انتخابات بود!

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала