سرتیپ رحیم‌زاده: با نقض‌کنندگان مرزهای ایران قاطعانه برخورد می کنیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سرتیپ رحیم‌زاده: با نقض‌کنندگان مرزهای ایران قاطعانه برخورد می کنیم
سرتیپ رحیم‌زاده: با نقض‌کنندگان مرزهای ایران قاطعانه برخورد می کنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ایراناعلام کرد که قاطعانه با نقض‌کنندگان مرزهای جمهوری اسلامی ایران برخورد خواهیم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده، جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ایران در بازدید از مناطق مرزی شهرستان پارس‌آباد، گفت: در حال حاضر با استقرار تجهیزاتی از یگان‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در نوار مرزی استان اردبیل و به ویژه شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز، نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

حضور یگان‌های سپاه در مرز با قره‌باغ ارتقا پیدا می‌کند - اسپوتنیک ایران
حضور یگان‌های سپاه در مرز با قره‌باغ ارتقا پیدا می‌کند

وی افزود: برای برقراری امنیت و آرامش پایدار در مناطق مرزی ایران اسلامی به ویژه در شمال استان اردبیل تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به‌صورت 24 ساعته رصد می‌شود.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده با تاکید براینکه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان قابل تقدیر است، بیان کرد: در حال حاضر در سایه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان در نوار مرزی شمال استان اردبیل و آمادگی یگان‌های مستقر در این مناطق، امنیت و آرامش پایدار در این مناطق مرزی وجود دارد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: به طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ هشدار جدی می‌دهیم که در صورت ورود بدون هماهنگی هر پرنده‌ای به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، قاطعانه با نقض‌کنندگان مرزهای کشور برخورد خواهیم کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала