بزرگترین تقلب انتخاباتی در جهان +عکس

© Fotolia / Artur Marciniecبازداشت یک تبعه روس به اتهام دستکاری سیستم انتخابات امریکا
بازداشت یک تبعه روس به اتهام دستکاری سیستم انتخابات امریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا میدانستید که بزرگترین متقلب در انتحابات در جهان چه کسی بوده است؟

به گزارش اسپوتنیک، در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مفروضاتی که در مورد تقلبات انتخاباتی مطرح شد، توجه بسیاری از کاربران به تاریخچه تقلبات در جهان معطوف شده است.

گفته شده است که انتخابات عمومی در لیبریا در یال ۱۹۲۷ یکی از قدیمی‌ترین انتخاباتی است که که بعلت تقلب وسیع در آن در کتاب گینس نیز ثبت شده است. در این انتخابات، چارلز کینگ با به راه انداختن یک آبروریزی بزرگ، در برابر توماس فاکنر برنده شد. چارلز کینگ با ثبت ۲۴۳ هزار رای در برابر توماس فاکنر که تنها ۹ هزار رای داشت پیروز شد و این در حالی بود که تعداد رای دهندگان ثبت شده ۱۵ هزار نفر بودند.

View this post on Instagram

A post shared by farhadsadrara (@farhadsadrara8) on

تعداد ۱۵ هزار رای دهنده به این معنی است که فاکنر با ۹هزار رای در حقیقت برنده انتخابات بوده است چرا که چارلز کینگ تنها ۶هزار رای داشته است. با توجه به این تقلب فاحش، اما وی به مقام خود رسید و نام خود را در رکوردهای گینس ثبت کرد.

View this post on Instagram

A post shared by امیر.ر (@amir.r.81.02) on

عده‌ای از کاربران عنوان کردند که در بسیاری از کشورها در انتخابات تقلب صورت گرفته و می گیرد. به گفته گروهی از کاربران، قبل از انقلاب در ایران، آیت الله مدرس در مجلس هیچ رایی نیاورد و او در پاسخ گفت که ایکاش رایی که خودم به خودم دادم را لااقل حساب می کردید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала