آغاز کمپین جهانی در حمایت از واکسن « Sputnik V»

© Photo / Russian Direct Investment Fundآغاز کمپین جهانی در حمایت از واکسن « اسپوتنیک وی»
آغاز کمپین جهانی در حمایت از واکسن « اسپوتنیک وی» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شبکه‌های اجتماعی بنیاد سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه، بنیاد مستقل فدراسیون روسیه و مرکز علمی –تحقیقاتی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی «گامالیا» آغاز کمپین بین‌المللی واکسن روسی اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، در شبکه‌های اجتماعی بنیاد سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه، بنیاد مستقل فدراسیون روسیه و مرکز علمی –تحقیقاتی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی «گامالیا» آغاز کمپین بین‌المللی واکسن روسی اعلام شد.

این کمپین در شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود که در جریان آن، کاربران شبکه های اجتماعی آخرین و موثق‌ترین اطلاعات در باره واکسن روسی را دریافت خواهند کرد. کمپین از هشتگ#SputnikV استفاده می کند. و کانال های واکسن #SputnikVدر شبکه های اجتماعی  در باره جریان آزمایشات بالینی، تولید و واکسینه کردن ساکنان در کشورهای مختلف برای کاربران تعریف می کنند.

دانشمندان مرکز علمی –تحقیقاتی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی «گامالیا» در باره ساخت واکسن و تکنولوژی که در ساخت واکسن «SputnikV» روسیه بکار گرفته شده است، توضیح می دهند. افرادی که با #SputnikV واکسینه شده اند تجربه شخصی خود را تعریف می کنند. کانال های #SputnikV در شبکه های اجتماعی در آینده مبدل به پلتفرم‌های اصلی برای درج اخبار مربوط به واکسن، انتشار اطلاعات در باره تعداد افرادی که واکسینه شدند و روند تولید خواهد شد.

این کانال ها همچنین مراسم گسترده مرتبط با واکسن و مصاحبه با کارشناسان معروف را پخش خواهد کرد. اطلاعات در باره واکسن #SputnikV در پلتفرم‌های ذیل قابل دسترسی است:

Twitter

Facebook

Instagram

Youtube

واکسن #SputnikV، اولین واکسن به ثبت رسیده در جهان است که بر اساس پلتفرم بخوبی مطالعه‌شده وکتور آدنوویروس انسان ساخته شده است. هم‌اکنون واکسن #SputnikV از جمله 10 واکسن ساخته شده در جهان است که در فهرست سازمان جهانی بهداشت وارد شده است. فاز سوم آزمایشات کلینیکی این واکسن روبه پایان است و تولید انبوه آن پس از این مرحله آغاز خواهد شد. روسیه برنامه ثبت سریع و پیش‌صلاحیت  واکسن #SputnikV را برای سازمان جهانی بهداشت ارسال کرده است.

هم اکنون تحقیقات کلینیکی #SputnikV در فدراسیون روسیه با شرکت 40000 داوطلب انجام می شود. آزمایشات بالینی در جمهوری بلاروس، امارات متحده عربی، هند و برزیل جریان دارند.

کریل دمیتریف، مدیر عامل بنیاد سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه اعلام نمود:«توجه اصلی کمپین ما در شبکه های اجتماعی به ارائه آخرین اخبار و اطلاعات در باره واکسن برای مخاطبان جهان مبذول خواهد شد. افزون برآن، کمپین ما باید امید رهایی هر چه زودتر از پاندمی کووید -19 و امکان بازگشت به زندگی عادی بدون قرنطینه را به مردم منتقل کند. در زندگی کنونی، آنها دوباره می توانند دوستان خود را ملاقات کنند، به موزه و تئاتر و رستوران رفته و آزادانه به مسافرت  بروند. شرکت های کوچک و تجارت خرد، بدون محدودیت می توانند به فعالیت خود ادامه بدهند و بهروزی کارمندان و خانواده های آنها تأمین خواهد شد.  ما از مردم کشورهای مختلف دعوت می‌کنیم به کمپین ما بپیوندند و از واکسن #SputnikV حمایت کنند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала