استاندار تهران از رد پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران خبر داد

CC BY-SA 3.0 / Ninara / North of Tehran Skyline viewاستاندار تهران از رد پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران خبر داد
استاندار تهران از رد پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انوشیروان محسنی بندپی: پس از بررسی ابعاد تعطیلی دو هفته ای تهران، با منتفی شدن این تعطیلی مقرر شد فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار از ساعت 18 به بعد متوقف شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط‌ع مومی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه اظهار داشت: تاثیر تعطیلی اصناف پس از ساعت 18 نیز باید مورد بررسی قرار گیرد اما در مراکزی که ارباب رجوع دارند، نمی‌توان این طرح را اجرا کرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه پیش از این تعطیلی 2 هفته‌ای تهران پیشنهاد شده بود، گفت: پس از بررسی ابعاد این تعطیلی، تصمیم گرفته شد که از 20 آبان‌ماه فعالیت گروه‌های 2، سه و چهار از ساعت 18 به بعد متوقف شود.

لاری: در 24 ساعت گذشته 9236 بیمار جدید مبتلا به کووید19 شناسایی شدند - اسپوتنیک ایران
وزارت بهداشت ایران: در 24 ساعت گذشته 9236 بیمار جدید مبتلا به کووید19 شناسایی شدند

به گفته وی روزهای آینده وزارت کشور و بسیج طبق تفاهم‌نامه‌ای اقدامات مربوط به پیشگیری، شناسایی به هنگام، غربالگری و قرنطینه و اقدامات حمایتی از افراد نیازمند را اجرا می‌کنند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز در استان تهران میزان پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا از میزان ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان‌ها بیشتر است، تصریح کرد: نظارت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز افزایش می‌یابد. شناسایی به هنگام افراد مبتلا باید بیشتر شود تا مداخلات اثربخشی بیشتری داشته باشد. 

سخنگوی ستاد ملی کرونا اعلام کرد: مراکز ضروری شغلی شامل مراکز درمانی داروخانه‌ها، مراکز آتش‌نشانی، امداد و نجات، آمبولانس‌ها، خدمات سرویس‌های عمومی آب و برق و تلفن و سوپری‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است و بقیه مشاغل به مدت یکماه از 20 آبان تا 20 آذرماه از ساعت 18 تا صبح فردای آن روز تعطیل می‌شود.

همچنین محله‌محور کردن مقابله با کرونا و درگیر شدن همه مردم و خانواده‌ها در این مبارزه به عنوان کانون اصلی مورد توجه قرار می‌گیرد؛ در این طرح بسیج محله‌ها با همکاری خانواده‌ها طرح جامعی را اجرا می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала