ترامپ اعلام کرد که تحت چه شرایطی قدرت را تحویل می دهد

© AFP 2023 / Mandel Nganترامپ اعلام کرد که تحت چه شرایطی قدرت را تحویل می دهد
ترامپ اعلام کرد که تحت چه شرایطی قدرت را تحویل می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ۴۵ اُمین رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: در صورتی که دادگاه مربوط به رای گیری انتخابات ۲۰۲۰ نتایج این انتخابات را تصدیق کند، من حاضر به کناره گیری هستم در غیر این صورت در کاخ سفید می مانم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، به گفته منبعی نزدیک به دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا پس از محاکمه آماده خواهد بود قدرت را به جو بایدن نماینده دموکرات ها تحویل دهد.

واکنش مقامات ایران به نتیجه انتخابات آمریکا - اسپوتنیک ایران
واکنش مقامات ایران به نتیجه انتخابات آمریکا

مسکو ۲۴ تصریح کرد، ادعا می شود که اگر بعد از دادخواست ها و دادگاه ها، فرصت قانونی برای پیروزی وی وجود نداشته باشد، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا آماده انتقال صلح آمیز قدرت به رئیس جمهور منتخب است.

میخائیل تاراتوتا روزنامه نگار آمریکایی گرا، احتمال سناریوی پیشنهادی رسانه های آمریکایی را ارزیابی کرد: یک فرصت وجود دارد این خیلی بزرگ نیست، زیرا اثبات هر چیزی بسیار دشوار است. اگر شواهدی پیدا شود، اوضاع دقیقاً همانطور که ترامپ می گوید، پیش خواهد رفت. اما انجام این کار احتمالاً بسیار دشوار خواهد بود، بنابراین احتمال رئیس جمهور ماندن ترامپ بسیار اندک است.

میخائیل تاراتوتا می گوید: دونالد ترامپ تنها در صورتی تصدیق می کند که کنار رود که در دادگاه مربوط به رای گیری انتخابات ۲۰۲۰ نتایج مطلوبی نتواند کسب کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۳ نوامبر (شب ۴ نوامبر به وقت مسکو) برگزار شد.

دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن دموکرات برای رقابت برای کسب کاخ سفید هستند. طبق پیش بینی های رسانه های آمریکایی، جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز خواهد شد.

رهبران جهان علی رغم عدم وجود نتایج رسمی انتخابات، پیش از این پیروزی بایدن را به وی تبریک گفته اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала