رهبر ایران انتخابات آمریکا را نمایش نامید

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آیت الله خامنه ای
آیت الله خامنه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتخابات کنونی آمریکا، نمونه چهره زشت دمکراسی لیبرال است.

به گزارش اسپوتنیک، آیت الله علی خامنه‌ای رهبر عالی ایران، انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا را یک نمایش نامید.

در یادداشت توییتری رهبرعالی ایران آمده است:«اوضاع در ایالات متحده و آنچه آمریکایی ها خودشان در باره انتخابات می گویند یک نمایش است. این نمونه چهره زشت دمکراسی لیبرال است. هر چه نتیجه انتخابات باشد، یک چیز کاملا روشن است: انحطاط صریح سیاسی، مدنی و اخلاقی رژیم آمریکایی».

واکنش مشاور روحانی به گزارش بی‌بی‌سی درباره مذاکرات واشنگتن و تهران   - اسپوتنیک ایران
واکنش مشاور روحانی به گزارش بی‌بی‌سی درباره مذاکرات واشنگتن و تهران

چنین یادداشتی در صفحه توییتری آیت الله خامنه‌ای پس از آن که جو بایدن اعلام پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری کرد در توییتر ظاهر شد.

مدتی قبل، جو بایدن در توییتر نوشت که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد.

او در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:«آمریکا، برای من مایه افتخار است که شما مرا به عنوان ریاست کشور انتخاب کردید. کارهای سخت و دشواری در پیش داریم. اما من به شما قول می دهم که رئیس جمهوری برای تمام آمریکایی ها بدون توجه به این موضوع که آیا شما به من رأی دادید یا ندادید، باشم. من اطمینان و باور شما به خودم را حفظ خواهم کرد».

ترامپ در توییتر نوشت:« همه می دانند چرا جو بایدن  در پیروز نشان دادن خود در انتخابات شتاب بخرج می دهد و چرا طرفداران رسانه ای او به بایدن کمک می کنند. آنها نمی خواهند که حقیقت رو شود. واقعیت این است که  انتخابات هنوز به پایان نرسیده است.  جو بایدن به عنوان برنده در هیچ یک از ایالات به ثبت نرسیده است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала