تلاش نزدیکان ترامپ برای فراخوان اعتراضات خیابانی

© REUTERS / CARLOS BARRIAواشنگتن پست: تلاش نزدیکان ترامپ برای ایجاد اعتراضات خیابانی
واشنگتن پست: تلاش نزدیکان ترامپ برای ایجاد اعتراضات خیابانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه ها از اقدامات یک شرکت وابسته به دونالد ترامپ برای ارسال فراخوان اعتراضات خیابانی در فیلادلفیا، خبر می دهند.

به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست نی نویسد، این شرکت که توسط یکی از اعضای تیم مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اداره می شود، به ارسال پیام هایی ناشناس برای فراخوان اعتراض در فیلادلفیا کمک کرده است.

واکنش تند ترامپ به پیشتازی بایدن در ایالت پنسیلوانیا - اسپوتنیک ایران
واکنش تند ترامپ به پیشتازی بایدن در ایالت پنسیلوانیا

در این پیام آمده است: هشدار: لیبرال های تندرو و دموکرات ها در تلاشند این انتخابات را از ترامپ بدزدند! ما به شما احتیاج داریم! حمایت های خود را در خیابان دوازدهم و خیابان آرچ در فیلادلفیا نشان دهید.

به نقل از این نشریه، مردم تشویق می شدند که در بیرون از ساختمانی که در آن آرا شمرده می شود، جمع شوند. به گفته این منبع، پیام ها از شماره تلفنی که شرکت Opn Sesame از آن استفاده می کند و اغلب خدمات پیامکی به جمهوری خواهان ارائه می دهد، ارسال شده اند. این شرکت توسط گری کوبه، مدیر خدمات دیجیتالی کمپین ترامپ اداره می شود. به گفته این روزنامه، مشخص نیست که کدام یک از مشتریان Opn Sesame در واقع پیام ها را ارسال کرده اند.

پیش از این گزارش شده بود که پلیس فیلادلفیا در حال تحقیق درباره اطلاعاتی در خصوص توطئه احتمالی برای حمله به ساختمان مرکز همایش های پنسیلوانیا است، جایی که آرا در آن شمرده می شوند. همچنین گزارش شده بود که که نیروهای گارد ملی در میان اعتراضات به شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خیابانهای فیلادلفیا حضور دارند.

روز پنجشنبه، شمارش آرا پستی در فیلادلفیا به دلیل طرح دعوی از سوی ستاد انتخابات دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوریخواه و رئیس جمهور فعلی آمریکا، كه خواستار ممیزی رویه شمارش آرا بود، متوقف شد. با این حال، سپس شمارش از سر گرفته شد.
پنسیلوانیا یکی از چهار ایالتی است که هنوز پیروز انتخابات ریاست جنهور آمریکا در آن مشخص نشده است.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
 تلاش نزدیکان ترامپ برای فراخوان اعتراضات خیابانی - اسپوتنیک ایران
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا

 

شایان ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شده و هم اکنون شمارش آرا ادامه دارد. هر دو نامزد ریاست جمهوری یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن خود را پیروز رقابت می دانند؛ دونالد ترامپ در عین حال به روند شمارش آرا اعتراض و اعلام کرده که در روند شمارش "تقلب" رخ داده است. بر اساس آمار منتشره توسط رسانه‌ها، جو بایدن تاکنون با کسب ۲۶۴ رای الکترال در مقابل ۲۱۴ رای الکترال ترامپ، پیشتاز این رقابت انتخاباتی است و شانس بیشتری برای پیروزی در این رقابت دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала