هشدار دستیار رئیس مجلس ایران به اسرائیل

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار دستیار رئیس مجلس ایران به اسرائیل
هشدار دستیار رئیس مجلس ایران به اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در سخنانی گفت: بی‌تردید مقاومت فلسطین و امت اسلامی دست اشغالگران را قطع و همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی ایران گفت: اقدامات چراغ خاموش رژیم صهیونیستی در الحاق شهرها و روستاهای کرانه باختری را اقدامی بر خلاف قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی و تجاوزی بی‌شرمانه و گستاخانه از سوی صهیونیست‌ها توصیف کرد که تحت پوشش خیانت تعداد اندکی از کشورهای عربی در حال انجام است.

اسرائیل: جلوگیری از نفوذ ایران به جنوب سوریه در جهت منافع اسرائیل و روسیه است - اسپوتنیک ایران
اسرائیل: جلوگیری از نفوذ ایران به جنوب سوریه در جهت منافع اسرائیل و روسیه است

وی افزود: دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، تخریب روستای فلسطینی «همسه البقیه» در کرانه باختری، و بی خانمان کردن ده‌ها تن از ساکنان روستا، از جمله ۴۱ کودک را جابه‌جایی اجباری (اشغالگری و غصب) فلسطینیان خواند که در ادامه جنایات ضد بشری صهیونیست‌ها رخ می‌دهد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: کشورهای عربی که به رژیم صهیونیستی دست دوستی داده‌اند در این جنایت ضد انسانی شریک و مسئول هستند. وی به اسرائیل هشدار داد: بی تردید مقاومت فلسطین و امت اسلامی دست اشغالگران را قطع و همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس ایران و مدیرکل بین الملل از همه مجالس اسلامی گفت: از سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌های بین‌المللی و حامیان فلسطین می خواهم که این تجاوز خودسرانه صهیونیست‌ها را قویاً محکوم کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала