بانوی بازیگر ایرانی دانشجوی دکتری روانشناسی شد +عکس

© Depositphotos.com / Snowingقرص
قرص - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بهنوش طباطبایی در مقطع دکتری در رشته روانشناسی تربیتی به عنوان دانشجو پذیرفته شد.

به گزارش اسپوتنیک، بهنوش طباطبایی، بانوی بازیگر ایرانی، تحصیل در رشته روانشناسی را از سال ۹۱ شروع کرد و پس از اتمام دوره کارشناسی در رشته روانشناسی عمومی، در مقطع ارشد در رشته روانشناسی بالینی به تحصیل خود ادامه داد. او به تازگی در صفحه شخصی خود خبر از قبولی در رشته روانشناسی تربیتی داده است.

View this post on Instagram

A post shared by 👑هفت رنگ👑 (@haft__rang) on

بهنوش طباطبایی، همچنین عکسی از کارت عضویت خود در انجمن ملی روانشناسان منتشر کرده است.
این بانوی پرتلاش، رشته کارگردانی را در دانشگاه علمی کاربردی گذرانده و مقطع کارشناسی را در رشته کامپیوتر در دانشگاه دکتر شریعتی به پایان رسانده است. این بانو نهایتا، در دانشگاه پیام نور در رشته روان شناسی تحصیل می کند.

View this post on Instagram

A post shared by Behnoush tabatabaei (@behnoushtabatabai) on

این بانو با انتشار پستی نوشت که "
بسیار خوشحالم که عضوی کوچک از این خانواده ی بزرگ هستم و به این خانواده ی جدید می بالم و امیدوارم با کمک خداوند و بزرگان و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمت به ایرانم اثر گذار باشم."

View this post on Instagram

A post shared by Behnoush tabatabaei (@behnoushtabatabai) on

بسیاری از کاربران به بهنوش طباطبایی تبریک گفته و معتقدند که از همین حالا دکتر است. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که تمایل دارند تا از همین ابتدا بیمار او باشند. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که بهنوش طباطبایی نشان داد که هیچ چیز مانع تلاش انسان برای رسیدن به موفقیت نخواهد شد. بعضی از کاربران نیز آرزو کردند که به زودی به واسطه این بانوی روانشناس، شاهد اثرات مثبتی در حوزه روانشناسی خواهیم بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала