داد و فریاد ترامپ به خاطر اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا

© REUTERS / Carlos Barriaداد و فریاد ترامپ به خاطر اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا
داد و فریاد  ترامپ به خاطر اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده در مکالمه تلفنی با روپرت مرداک ، هوادار 89 ساله خود ، داد و فریاد به راه انداخت زیرا کانال تلویزیونی فاکس نیوز، متعلق وی از پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری در آریزونا خبر داده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Vanity Fair ، ترامپ پس از انتشار نتایج آریزونا در فاکس نیوز ، با مرداک تماس گرفت. رئیس جمهور به خود اجازه داد فریاد بزند  و خواستار تکذیب پیروزی بایدن در این ایالت شد. مرداک حاضر به اطاعت نشد و داده ها در سایت باقی ماند.

بایدن برای تدارک ریاست جمهوری خود وبسایت دوره انتقالی را راه اندازی کرد - اسپوتنیک ایران
بایدن برای تدارک ریاست جمهوری خود "وبسایت دوره انتقالی" را راه اندازی کرد

در ماه اکتبر ، گزارش شد که مرداک شکست رئیس جمهور فعلی ادر نتخابات را پیش بینی کرده است. ادعا می شود که ب او ه اطرافیان خود گفته است که به پیروزی بی قید و شرط نامزد دموکرات جو بایدن اعتقاد دارد. ادعا می شود این غول رسانه ای از اقدامات ترامپ در طی دوره  شیوع ویروس کرونا بیزار و ناراضی بوده  و معتقد است که خود رئیس جمهور دشمن خود او در این زمینه است  زیرا به توصیه ها گوش نمی دهد.

روز سوم نوامبر انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگزار شد.نتایج رای گیری در تعدادی از ایالت ها هنوز معلوم نیست. ترامپ چهارشنبه شب پیروزی خود را اعلام کرده و دموکرات ها را به تلاش برای "سرقت انتخابات" متهم کرد. ستاد رئیس جمهور فعلی قصد دارد بازشماری آرا را مطالبه کند. در عین حال ، طبق محاسبات شبکه های تلویزیونی برجسته آمریکایی  بایدن که برای رسیدن به پیروزی نهایی به کسب فقط شش رای الکترال نیاز دارد ، پیشتاز است.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
داد و فریاد  ترامپ به خاطر اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا - اسپوتنیک ایران
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала