تاریخ انتشار بازی آنلاین FOOTBALL FOR FRIENDSHIP WORLD / فوتبال برای دوستی اعلام شد

© Photo / Press Center of Gazprom International Children’s Social Programme Football for Friendshipتاریخ انتشار بازی آنلاین FOOTBALL FOR FRIENDSHIP WORLD / فوتبال برای دوستی اعلام شد
تاریخ انتشار بازی آنلاین FOOTBALL FOR FRIENDSHIP WORLD  / فوتبال برای دوستی اعلام شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برنامه بین‌المللی اجتماعی کودکان تحت حمايت شرکت نفتی گازپروم با عنوان "فوتبال براي دوستی" که در ۲۱۱ کشور و منطقه جهان این برنامه را اجرا می کند، تاریخ نشر بازی Football for Friendship World را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، براساس خبرنامه منتشر شده توسط سازماندهندگان این بازی، نمایش جهانی این بازی در تاریخ ۱۰ دسمبر سال ۲۰۲۰، روز جهانی فوتبال، اجرا می شود. بازی جدید چندنفره براساس ارزش‌های مهم برنامه مثل دوستی، صلح و برابری طراحی شده است.

Снимок испанского фотографа Луиса Тато Теракт в отеле DusitD2, получивший главную награду конкурса имени Андрея Стенина - اسپوتنیک ایران
مسابقه عکاسی آندری استنین: تراژدی در هتل

در میان نخستین کاربران ثبت‌شده ۱۰۰ مجموعه لوازم فوتبالی و لباس فوتبالی برنامه "فوتبال بخاطر دوستی" و اتحادیه فوتبالیست‌های روسیه، مراسم قرعه کشی را اجرا می کنند.

جوایز برندگان به تمام نقاط جهان فرستاده خواهند شد.

نخستین کاربران در کشورهای مختلف فرصت اشتراک در مسابقات براساس قوانین "فوتبال بخاطر دوستی" را دریافت می‌کنند و بازیکنان می‌توانند در مسابقات زنده با بازیکنان از تمام جهان به صورت اشتراکی بازی کنند و تیم‌ها بسازند و آنها را مدیریت کنند، همچنان کاربران می‌توانند به عنوان طرفدار و تماشاچی از تیم‌های دوستان شان حمایت کنند. شعار بازی Football for Friendship World "با اتحاد دوستان، دنیا را متحد می‌سازیم"، است.

دو هفته پیش از نشر رسمی بازی، در پلتفرم Football for Friendship World مسابقات قهرمانی آنلاین "فوتبال بخاطر دوستی" برگزار می‌شود که در آن ورزشکاران نوجوان ۱۰ الی ۱۴ ساله از بیش از ۱۰۰ کشور و در ۳۲ تیم دوستانه، ۵۵ مسابقه اجازه حضور در این بازی ها را داند. بازی نهایی به شکل زنده پخش خواهد شد. روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال جهان، سفیر جهانی این برنامه می‌باشد.

برای اشتراک در نخستین مسابقات قهرمانی آنلاین جهانی در تاریخ "فوتبال بخاطر دوستی" باید به http://participants.footballforfriendship.com/ درخواست خود را ارسال نمایید. برندگان مسابقات قهرمانی بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ در استانبول، دریافت خواهند کرد.

اوپراتور جهانی "فوتبال بخاطر دوستی" – گروه ارتباطات اي جي تي و طراح بازی Football for Friendship World تیم بین‌المللی "دیتا آرت" می‌باشد. این بازی برای نخستین کاربران که ثبت نام کردند، رایگان خواهد بود.

اطلاعات درمورد برنامه:

از سوی دیگر، برنامه بین‌المللی اجتماعی کودکان "فوتبال بخاطر دوستی" توسط شرکت گازپروم از سال ۲۰۱۳ برپا شد. در طول هفت فصل این بازی، این برنامه ۲۱۱ کشور و منطقه جهان را در بر گرفته و بیش از ۶ هزار اشتراک‌کننده و بیش از ۵ میلیون طرفدار را دور خود جمع کرد.

اشتراک‌کنندگان برنامه – فوتبالیست‌ها و خبرنگاران نوجوان – پسران و دختران ۱۲ ساله می‌باشند. فوتبالیست‌های نوجوان از کشورها و فرهنگ‌های مختلف را در تیم‌های مختلف نمایندگی می‌کنند و نشان می دهند که ملیت، جنسیت و توانایی‌های فزیکی نمی‌توانند مانع بازی‌کردن در یک تیم شوند.

خبرنگاران نوجوان رویدادهای این برنامه را در مرکز مطبوعاتی بین‌المللی کودکان را پوشش می‌دهند. تمام اشتراک‌کنندگان پس از برگشت به کشورهای شان به عنوان سفیران جوان شناخته می‌شوند و تجربه‌یی را که در "فوتبال بخاطر دوستی" کسب کرده اند با دیگران شریک می‌سازند. در این بازی ها ارزش‌های انسانی – دوستی، برابری، عدالت، صحت، صلح، وفاداری، پیروزی، سنت‌ها و غرور ترویج می یابد.

سازمان های یوفا، فیفا، فدراسیون‌های فوتبال و باشگاه های مشهور جهان، ورزشکاران مشهور، سیاسیون، فعالین هنر از "فوتبال بخاطر دوستی" حمایت می‌کنند. این پروژه چندین جایزه جهانی و ملی در بخش مسوولیت اجتماعی، ورزش و ارتباطات، منجمله رکورد دار جهانی چند ملیت ترین تمرین و بازی فوتبال در تاریخ را بدست آورده است. در سال ۲۰۲۰ "فوتبال بخاطر دوستی" به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

پلتفرم دیجیتلی ویژه بیش از ۱۰ هزار بازیکن فوتبال به صورت انلاین را دور هم جمع می کند و پایگاهی برای مسابقات بین‌المللی کودکان و نوجوانان و همچنان میدان بازی که در آن هر فرد علاقمند بتواند تمرین کند ايجاد می کند.

با این بازی انلاین، بازیکنان در تیم‌های بین‌المللی مختلف متحد می شوند و بازی دوست‌داشتنی "فوتبال بخاطر دوستی" را را اکنون می توان در داخل خانه نیز بازی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала