بایدن برای تدارک ریاست جمهوری خود "وبسایت دوره انتقالی" را راه اندازی کرد

© AP Photo / Patrick Semanskyبایدن برای تدارک ریاست جمهوری خود "وبسایت دوره انتقالی" را راه اندازی کرد
بایدن برای تدارک ریاست جمهوری خود وبسایت دوره انتقالی را راه اندازی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با وجود این که هنوز تعداد لازم 270 رای الکترال را کسب نکرده ، "وبسایت دوره انتقالی" را با هدف آماده سازی برای انتقال قدرت از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده ، راه اندازی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک پیام و یک عکس از بایدن در پس زمینه آبی در این وبسایت درج شده است.

در بیانیه منتشره  در این وب سایت آمده است:"مردم آمریکا تعیین خواهند کرد که رئیس جمهور بعدی ایالات متحده چه کسی خواهد بود. چند ایالت در این کشور هنوز در حال شمارش آرا هستند. بحران هایی که کشور با آن روبرو است از بیماری همه گیر تا رکود اقتصادی ، تغییر اقلیم تا بی عدالتی نژادی شدید و جدی  است و تیم دوره انتقالی به تدارکات خود با شدت تمام  ادامه خواهد داد تا دولت بایدن-هریس از همان روز اول شروع به کار کند".

بایدن بیشترین رای تاریخ آمریکا را بدست آورد - اسپوتنیک ایران
بایدن بیشترین رای تاریخ آمریکا را بدست آورد

پیش از این ، CNN گزارش داده بود که حداقل 150 نفر ، از جمله مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده ، در تدارک انتقال قدرت به جو بایدن ، نامزد دموکرات ها ، در صورت پیروزی وی در انتخابات شرکت دارند.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
بایدن برای تدارک ریاست جمهوری خود وبسایت دوره انتقالی را راه اندازی کرد - اسپوتنیک ایران
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا

روز سوم نوامبر انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگزار شد.نتایج رای گیری در تعدادی از ایالت ها هنوز معلوم نیست. ترامپ چهارشنبه شب پیروزی خود را اعلام کرده و دموکرات ها را به تلاش برای "سرقت انتخابات" متهم کرد. ستاد رئیس جمهور فعلی قصد دارد بازشماری آرا را مطالبه کند. در عین حال ، طبق محاسبات شبکه های تلویزیونی برجسته آمریکایی  بایدن که برای رسیدن به پیروزی نهایی به کسب فقط شش رای الکترال نیاز دارد ، پیشتاز است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала