دونالد ترامپ: ما پیروز انتخابات می شویم

© AP Photo / Jose Luis Maganaدونالد ترامپ: ما پیروز انتخابات می شویم
دونالد ترامپ: ما پیروز انتخابات می شویم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی در کاخ سفید اعلام کرد که ما پیروز انتخابات می شویم.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه اظهار داشت كه خود را برای "جشن بزرگ" پیروزی در انتخابات آماده می کند و نتایج انتخابات را "خارق العاده" خواند.

ترامپ: آنها تلاش می کنند نتایج انتخابات را بدزدند - اسپوتنیک ایران
ترامپ: آنها تلاش می کنند نتایج انتخابات را بدزدند

ترامپ در سخنرانی خود در کاخ سفید گفت: می خواهم از آمریکایی ها بخاطر حمایت بی نظیرشان تشکر کنم. میلیون ها نفر امروز به ما رأی دادند.

وی خاطرنشان کرد، گروهی از افراد در تلاشند حق اظهار نظر آزاد از آمریکایی ها را سلب کنند.

وی افزود: ما در ایالت هایی پیروز شدیم که انتظار پیروزی در آنها را نداشتیم. ما در فلوریدا با اختلاف زیاد پیروز شدیم! ما ایالت بزرگ اوهایو را بردیم ، تگزاس را بردیم! همچنین بدیهی است که جورجیا را می بریم. آنها به ما نخواهند رسید و ما مطمئناً کارولینای شمالی را نیز می بریم.

به گفته ترامپ، وی همچنین در پنسیلوانیا، میشیگان و ویسکانسین پیروز می شود و هنوز هم در آریزونا شانس وجود دارد زیرا که رای کمی باقی مانده است.

وی افزود: میدانستند نمی‌توانند ببرند مساله دادگاه را مطرح کردند. من با اعلام آرای پستی، دادگاه را پیش بینی‌ می‌کردم. ما این انتخابات را بردیم، هدف ما در حال حاضر تضمین این پیروزی است، ما می‌خواهیم قانون اجرا شود، به دیوان عالی می‌رویم و می‌خواهیم رای گیری پایان یابد. تا آنجا که به من مربوط است ما پیروزیم. از تمام حامیان و کسانی که با ما کار کردند، متشکرم.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
دونالد ترامپ: ما پیروز انتخابات می شویم - اسپوتنیک ایران
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала