همکاری نزدیک دولت ایران با سپاه برای نظارت بر بازار + ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / همکاری نزدیک دولت ایران با سپاه برای نظارت بر بازار + ویدئو
همکاری نزدیک دولت ایران  با سپاه برای نظارت بر بازار + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران از همکاری نزدیک دولت جمهوری اسلامی با سپاه پاسداران انقلاب ایران برای تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، آقای علیرضا رزم حسینی ، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همکاری بسیار خوب و نزدیکی را با سپاه پاسداران شروع کردیم.

​آقای علیرضا رزم حسینی در حاشیه نشست هماهنگی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی‌ها در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما افزود: باید از سپاه که همواره نگهبان انقلاب اسلامی و همیشه در صحنه‌ها حضور داشته است تشکر ویژه داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سپاه اعلام آمادگی کرد که در موضوع نظارت‌ها کمک کند البته با دقتی خاص که آسیبی به بازاریان نرسد.

آقای رزم حسینی افزود: همکاری بسیار خوب و نزدیکی را با سپاه پاسداران شروع کردیم و فکر می‌کنیم با تقسیم کار مشخصی که رئیس جمهور هم ابلاغ کرد بین دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صمت‏، روند تامین کالا و ارزان رسیدن کالا به دست مصرف کننده بهتر خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور رئیس گمرک مصوب شد تمام کالا‌هایی که در انبار گمرکات کشور رسوب شده است ترخیص شود.

وی تاکید کرد: پیرو مصوبه ترخیص کالا از گمرکات روز گذشته ۲۵ هزار تن از ۲۰۰ هزار تن برنج‌هایی که در گمرک مانده بود ترخیص شد و بقیه به تدریج ترخیص می‌شود.

رزم حسینی گفت: یکی از ماموریت‌های وزارت صمت تامین کالا‌های اساسی و ضروری و مواد اولیه کارخانجات است که البته صادرات هم یکی از اولویت‌های این وزارتخانه است که باید افزایش پیدا کند.

آقای رزم حسینی گفت: کارخانجاتی که تعهد ارزی و برگشت ارز دارند مجاز هستند امسال واردات کالا‌های ضروری را انجام دهند و فهرست کالا‌هایی که وزارت صنعت اعلام می‌کند نیز جزء کالا‌های ضروری است که می‌توانند وارد کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала