جزئیات جدید از عمل جراحی مارادونا

© Flickrاسطوره فوتبال دنیا زیر تیغ جراحی می رود
اسطوره فوتبال دنیا زیر تیغ جراحی می رود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاره سابق فوتبال آرژانتین به دلیل مشکل مغزی جراحی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال دنیا به خاطر خونریزی مغزی باید عمل جراحی شود. 

مارادونا در بیمارستان بستری شد
 - اسپوتنیک ایران
مارادونا در بیمارستان بستری شد

به نقل از برنا؛ بر اساس اخبار جدید به دست آمده لخته خون در سر اسطوره فوتبال آرژانتین مشاهده شده که هنوز منشا آن مشخص نیست. در همین رابطه ESPNF۳۶۰ مدعی شده او به کلینیکی که هنوز ناشناخته است منتقل خواهد شد تا لئوپلدو لوکه، پزشک شخصی اش که پیش از این خبر از بهبود حال مارادونا داده بود، روی او عمل جراحی مربوطه را انجام دهد. همچنین گفته می شود که زمان انجام این عمل جراحی امروز یا فردا خواهد بود.

البته در ابتدا گفته شد از آنجا که لخته خونی موجود در سر مارادونا هنوز خیلی بزرگ نشده و البته تشخیص سریع در این باره انجام شده، خطری خیلی جدی او را تهدید نمی کند. تا جایی که او حتی شب گذشته به خوبی استراحت کرد، خیلی راحت حرف میزد و حتی با اطرافیانش شوخی می‌کرد تا نشان دهد تا وضعیتش خیلی هم بد نیست.

حالا اما جدیدترین خبر پیرامون این موضوع دقایقی پیش منتشر شد؛ جایی که منابع آرژانتینی می‌گویند وضعیت دیگو مارادونا اورژانسی شده و اصلاً اوضاع برای این ستاره سابق دنیای فوتبال دلگرم‌کننده نیست. در واقع بر اساس این گزارش باید حتماً خیلی سریع عمل جراحی روی سر مارادونا انجام پذیرد و وی برای جراحی به اتاق عمل رفته است.

از طرف دیگر نشریه اوله آرژانتین ادعا می‌کند که این عمل خیلی هم پیچیده نیست و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد مارادونا پس از آن هیچ مشکلی نخواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала