رهبر ایران: آمد و شد های کاخ سفید تاثیری در سیاست ما ندارد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoخامنه ای
خامنه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر ایران در سخنرانی به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان داشت: رجاله های زمان نمی توانند به نام پیامبر صدمه بزنند.

به گزارش اسپوتنیک، آیت الله خامنه ای در سخنرانی روز سه شنبه خود که به طور مستقیم از شبکه های تلویزیونی ایران پخش شد، گفت: پیامبر (ص) مثل یک پدر مهربان به دنبال این است که بشر خوشبخت شود و به سرانجامی که به نفع اوست برسد.
خشم و اعتراض امت اسلامی نسبت به این حادثه نشانه زنده بودن دنیای اسلام است، البته برخی حکام حقارت خود را نشان دادند، اما اغلب از هویت اسلامی خود دفاع کردند.

وی افزود: یک عبرتی در این ماجرا وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، اینجا دولت فرانسه ربط می‌دهد ماجرا را به حقوق بشر و آزادی بیان این همان سیاستی است که خشن‌ترین تروریست‌های دنیا را در خود جای داده است یعنی تروریست‌هایی که در کشور ما رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه و نخست وزیر و آحاد متعددی از مسئولان و ۱۷ هزار نفر از مردم کوچه و بازار را به شهادت رساندند.همین دولت به گرگ خونخواری مثل صدام در دوره جنگ تحمیلی بیشترین کمک را کرد.

احتمال جنگ آمریکا و ایران در صورت انتخاب مجدد ترامپ؟
 - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
احتمال جنگ آمریکا و ایران در صورت انتخاب مجدد ترامپ؟

رهبر ایران خاطر نشان کرد: دفاع از وحشیگری فرهنگی و عمل جنایتکارانه یک کاریکاتوریست، روی دیگر سکه حمایت از منافقین و حمایت از صدام است.این‌ها ادعا می‌کنند که اهل آزادی و حقوق بشر و این‌ها هستند. اهانت به قرآن و به پیامبر تاکنون چندبار تکرار شده و این‌ها نمی‌تواند به شرافت و جلالت پیامبر اکرم (ص) اندکی خدشه وارد کند؛ این کار‌ها نشان دهنده ذات ظلمانی تمدن غرب است.

خامنه ای در ادامه صحبت های خود در خصوص انتخابات آمریکا گفت: انتخابات آمریکا به ما ارتباطی نخواهد داشت. سیاست ما در مقابل آمریکا با آمدن و رفتن آدم‌ها تغییر نخواهد کرد. سیاست ما حساب شده و مشخص است.
رئیس جمهور مستقر آمریکا میگوید این متقلبانه‌ترین انتخابات تاریخ آمریکاست. این رئیس جمهور خودش انتخابات را اجرا میکند.

رقیب وی میگوید ترامپ قصد تقلب وسیع دارد. این دموکراسی آمریکایی است. این نمونه‌ای از چهره کریه لیبرال دموکراسی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала