فردی که به جن اعتقاد داشت، چراغ جادوی علاءالدین را خرید

© AFP 2023 / Uttar Pradesh Police (UP Police)فردی که به جن اعتقاد داشت، چراغ جادو را خرید
فردی که به جن اعتقاد داشت، چراغ جادو را خرید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک پزشک هندی که به جن اعتقاد داشت، چراغ جادوی علاءالدین جعلی را به قیمت بیش از 90 هزار دلار خرید.

به گزارش اسپوتنیک، یک پزشک در ایالت اوتار پرادش هند بیش از هفت میلیون روپیه (92 هزار دلار) برای "چراغ علاء الدین" به جعلی از آب درآمد پرداخت کرد. این واقعه توسط Extra.ie گزارش شده است.

روز یکشنبه، 25 اکتبر، دکتر لایک خان شکایتی را به پلیس ارائه کرد. وی گفت: مردی كه خود را به عنوان یک شخصیت با توانایی‌های ماورایی معرفی می‌کرد، وی را ترغیب كرد كه چراغی جادویی را از او بخرد. وی برای جلب اعتماد به او نشان داد که چگونگی "احضار یک جن را نشان داد ". 

وقتی خان قبل از تحویل پول اجازه خواست تا جن را لمس کند یا چراغ را به خانه ببرد، مرد حاضر نشد. وی اظهار داشت که جسم جادویی می تواند به پزشک آسیب برساند. در پایان، خان فروشنده را باور کرد و پول مورد نیاز برای چراغ را پرداخت کرد. کلاهبرداران به او قول سلامتی، ثروت و خوش شانسی دادند. بعداً، او فهمید که چراغ هیچ خاصیت جادویی ندارد و "جن" توسط یکی از صاحبان آن به نمایش درآمده بود.

افسر ارشد پلیس، آمیت رای گفت که دو مرد روز پنجشنبه ، 29 اکتبر، توسط مأموران اجرای قانون به ظن کلاهبرداری دستگیر شدند. رای گفت که همسر یکی از مظنونان نیز در این کلاهبرداری نقش داشته و همچنان آزاد است. این پلیس تأکید کرد که بازداشت شدگان تحت همین طرح قبلاً خانواده های دیگر را برای میلیون ها روپیه فریب داده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала