هشدار به گیاه خواران در مورد ابتلا به ویروس کرونا

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار به گیاه خواران در مورد ابتلا به ویروس کرونا
هشدار به گیاه خواران در مورد ابتلا به  ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشکان ارتباط بین گیاه‌خواری و ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله ویروس کرونا را توضیح دادند.

به گزارش اسپوتنیک، پزشکان مصاحبه شده توسط در روز جهانی گیاهخواری گفتند، گیاهخوارانی که محصولات حیوانی را از رژیم غذایی خود حذف می کنند - منابع مهم ویتامین هایی که به خودی خود سنتز نمی شوند و فقط با غذا وارد بدن می شوند - در مقابل ایمنی ضعیف، خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهند.

روز جهانی وگن به طور سنتی در تاریخ 1 نوامبر برگزار می شود. این اصطلاح اولین بار توسط انجمن وگن توسط دونالد واتسون در سال 1944 در لندن به کار برده شد. گیاهخواران فقط غذاهای گیاهی می خورند.

مصرف چه ویتامین هایی پس از بهبود کووید ۱۹ توصیه می شود؟
 - اسپوتنیک ایران
مصرف چه ویتامین هایی پس از بهبود کووید ۱۹ توصیه می شود؟

پزشک و متخصص اپیدمیولوژی، اولگا نناستینا در این زمینه گفت: " یک رژیم غذایی متنوع، مغذی و منظم تضمین کننده سلامتی و سلامتی عالی است، با این وجود افرادی هستند که داوطلبانه غذاهای مختلف را از رژیم غذایی حذف می کنند، در نتیجه کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن ایجاد می کنند که منجر به کاهش ایمنی و بیماری های مختلف می شود، جایی که ویروس کرونا نمی‌تواند مستثنی باشد.

وی توضیح داد: " شما نمی توانید گیاهخوار باشید و در عین حال سلامتی کامل را حفظ کنید. باید درک شود که در صورت عدم مصرف منظم مواد پروتئینی با درجه بالا، تخریب سلولهای خود فرد و اختلال عملکرد اعضای بدن آغاز می شود. البته خطر ابتلا به بیماری های مختلف از جمله ویروس کرونا به طور قابل توجهی افزایش می یابد."    

این پزشک هشدار داد: " هرگونه محدودیت در تغذیه همیشه منجر به کمبود برخی مواد در رژیم غذایی می شود و محصولات حیوانی از منابع مهم ویتامین ها هستند که ضروری هستند، یعنی آنهایی که به خودی خود قابل سنتز نیستند و باید همراه با غذا وارد بدن شوند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала