دیده شدن کیم جونگ اون با معشوق پیشین+عکس

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر دیده شدن کیم جونگ اون با معشوق پیشین
دیده شدن کیم جونگ اون با معشوق پیشین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر کره شمالی در کنار معشوقه سابق خود، خواننده 43 ساله دیده شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز، رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون با معشوقه سابق خود، خواننده 43 ساله، هیون سنگ وول دیده شد.

به ویژه، هیون در هنگام رژه نظامی در پیونگ یانگ در 10 اکتبر در کنار رئیس حزب دمکراتیک خلق کره بود. در همان زمان، وی مقامات را به مکانهای خود همراهی می کرد و گلهای هدیه شده به رهبر را جمع می‌کرد - قبلاً این وظیفه را خواهر کوچکتر کیم جونگ اون، کیم یئو جونگ انجام می داد.   

در سال 2013، رسانه های غربی خبر اعدام هیون سونگ وول را منتشر کردند. پس از آن چندین هنرمند مشهور در این کشور، به اتهام انتشار پورنوگرافی، دستگیر و تیرباران شدند. با این حال، پس از چند ماه هیون "دوباره زنده شد" و زندگی حرفه ای وی به اوج رسید و در سال 2017 به عضویت کمیته مرکزی حزب کارگران کره درآمد.

کیم جونگ اون بیش از 15 سال پیش به اصرار رئیس جمهور وقت این کشور، پدرش، کیم جونگ ایل، روابط خود را با هیون سونگ وول قطع کرد.

در اواسط ماه اکتبر، مطبوعات کره جنوبی شروع به صحبت در مورد ناپدید شدن همسر کیم جونگ اون، لی سول جو کردند. به نوشته روزنامه دیلی NK، همسر رهبر کره شمالی بیش از 9 ماه است که در انظار عمومی ظاهر نشده است. انتشارات دولتی DPRK آخرین بار لی سول جو را در 25 ژانویه سال 2020 نشان داد، در حالی که او و همسرش برای اجرای سال نو به تئاتر در پیونگ یانگ رفته بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала