واکنش کاربران نسبت به انتخاب مدیرعامل جدید تیم پرسپولیس +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرسپولیس تهران
پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل تیم پرسپولیس انتخاب شد!

به گزارش اسپوتنیک، پس از استعفا و جدایی مهدی رسول پناه از تیم پرسپولیس تهران، جعفر سمیعی ظفرقندی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Varzesh3 ورزش‌سه (@varzesh3) on


اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز دقایقی بعد از انتخاب جعفر سمیعی ظفرقندی، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه بیانیه‌ای را روی سایت باشگاه قرار دادند. در این بیانیه خطاب به هواداران و پیشکسوتان گفته شده است که

 

"پرسپولیس عزیز ما روزهای مهمی را سپری می کند و دور نیست زمانی که افتخار بزرگ آسیایی روی سینه پرسپولیس عزیز ما بنشیند و غرور و عزت به ارمغان بیاورد. در چنین شرایطی و با توجه به استعفای آقای مهدی رسول پناه، سرپرست محترم باشگاه که لازم می دانیم از زحمات و تلاش های ایشان تشکر کنیم، پس از بررسی برنامه های گزینه های مطرح، آقای جعفر سمیعی ظفرقندی را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم

ایجاد شرایط لازم برای ادامه مسیر پرسپولیس تا قهرمانی آسیا، تسریع روند خصوصی سازی و مبارزه با فساد مهمترین شاخص های مدنظر اعضای هیئت مدیره بود که در برنامه آقای سمیعی به صورت کامل دیده می شد.

از پیشکسوتان گرامی، هواداران عزیز، اعضای کادر فنی و بازیکنان می خواهیم با وحدت و همدلی مدیرعامل جدید را در رسیدن به این اهداف یاری کنند. "

View this post on Instagram

A post shared by حسین قدوسی (@hosein_ghodousi) on

گفته شده است که جعفر سمیعی، زمانی به عنوان مشاور شهردار و رئیس کل حراست شهرداری تهران منصوب شده بود و سابقه فعالیت در شهرداری پایتخت را نیز در کارنامه خود دارد. او همچنین یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیته پدافند غیرعامل نیز محسوب می‌شود.
View this post on Instagram

A post shared by ⚽ شب‌های فوتبالی ⚽ (@shabhaayefootballi) on

جعفر سمیعی در مصاحبه گفته است که بریا تحقق 5 هدف به تیم پرسپولیس آمده است. 

او عنوان کرده است که هدف اول ایجاد شرایط لازم برای کسب قهرمانی آسیا است که در این مسیر همه اقدامات لازم در حوزه مدیریتی و پشتیبانی انجام می‌شود.

وی افزود که هدف دوم و مهمی که دارم ورود باشگاه پرسپولیس به بازار سرمایه و فرآیند خصوصی‌سازی است که با قدرت روندی که شروع شده را ادامه می‌دهم تا این اتفاق تاریخی به سرعت انجام شود.

جفعر سمیعی مبارزه با باندهای فساد را هدف سوم خود عنوان کرد و عنوان کرد که متاسفانه یکی از اتفاقات تلخ اطراف باشگاه که آرامش تیم و باشگاه را بهم زده، حضور باندهای فساد است که با همه توان با این پدیده شوم مبارزه خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه تغییر ساختار باشگاه را هدف چهارم خود در نظر گرفت و اعلام کرد که به سرعت کمیته فنی با نظر و همفکر پیشکسوتان، کمیته انضباطی با نظر حقوقدانان ورزشی و کمیته اقتصادی با کمک فعالان اقتصاد ورزشی و به منظور تامین منابع مالی تشکیل می‌شود و البته کانون هواداران نیز با رویکرد تعاملی تقویت خواهد شد.

جعفر سمیعی هدف پنجم را به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در باشگاه عنوان کرد و گفت که متاسفانه ظرفیت‌ها موجود در جمع پیشکسوتان و هواداران برای مباحثی همچون توسعه و تقویت فوتبال پایه همچنین ظرفیت‌های موجود در بین هواداران برای اقدامات فرهنگی و اقتصادی مغفول مانده، به همین منظور، برنامه ویژه‌ای برای استفاده از این ظرفیت‌ها داریم.

View this post on Instagram

A post shared by persepolis (@persepulis) on

بسیاری از هوادارن تیم پرسپولیس معتقدند که مدیرعامل این تیم باید سابقه ورزشی داشته باشد و یا حداقل موفقیتی در فوتسال یا فوتبال کسب کرده باشدو عده ای از هواداران تیم استقلال نیز عنوان کردند که تیم آنان سه ماه است که مدیرعامل ندارد اما برای تیم پرسپولیس پس از دو روز به سرعت مدیرعامل انتخاب می شود.
عده ای از کاربران نیز معتقدند که در چند سال گذشته برای دومین بار است که مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود و باید دید سمیعی چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت.
بعضی از کاربران نیز عوان کردند که روی اهداف و بیانات سمیعی به هیچ عنوان نمی‌توان حساب کرد چرا که بعضی‌ها با شعار مدیریت مدرن آمدند و بعضی دیگر با مناصب مشابه ایشان برای مدیریت مالی پرسپولیس اما چندین میلیون دلار پرسپولیس ناپدید شد و هیچ‌گاه تکلیفش مشخص نشد و چیزی نمانده بود که میز و صندلی باشگاه را برای پرداخت مطالبات برانکو بفروشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала