شکایت خریداران آیفون ۱۲ از لبه‌های تیز این گوشی +عکس، ویدئو

© REUTERS / Apple Inc.می دانید عیب اصلی آیفون جدید چیست؟
می دانید عیب اصلی آیفون جدید چیست؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از خریداران آیفون ۱۲ با انتشار تصاویر و ویدئوهایی در فضای مجازی از طراحی جدید این گوشی شکایت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، آیفون ۱۲ محصول جدید اپل که به تازگی روانه بازار شده و دارای طراحی نسبتا جدیدی نسبت به سری‌های قبلی است به علت داشتن لبه‌های تیز، به یکی از پربحث‌ترین موضوعات این روزها در فضای مجازی مبدل شده است.

View this post on Instagram

A post shared by AppleJobs | اپل‌جابز (@apple__jobs) on

بسیاری از خریداران آیفون ۱۲ تصاویر و ویدئوهای متعددی منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد به علت تیز بودن لبه‌های این گوشی از نگه داشتن آن در دستشان، پوست دستشان بریده و زخم شده است. این موضوع با واکنش‌های منفی کاربران و تردید افرادی که تمایل به خرید این گوشی داشتند همراه شده است.

در یکی از ویدئوهای منتشر شده نشان داده می‌شود که چگونه می‌توان با لبه‌های تیز گوشی آیفون ۱۲ سیب را پوست کند. بسیاری از کاربران معتقدند این موضوع سبب می‌شود شرکت اپل برای این مسئله چاره‌ای بیندیشد در غیر این صورت کمتر کسی تمایل به خرید چنین گوشی با این قیمت را دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برخی از کاربران ایرانی اما با کنایه عنوان می‌کنند اگر آیفون ۱۲ خریدید و کسی به شما بگوید این گوشی در ایران کارایی ندارد می‌توانید برایش سییب پوست بگیرید. برخی دیگر اما عنوان می‌کنند حتی اگر این گوشی رگ دستشان را بزند باز تمایل به داشتن و خرید آن را دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала