بازتاب به آتش کشیدن مرسدس بنز در اعتراض به خدمات ضعیف این کمپانی +ویدئو

© Sputnik / Aleksander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Судья и участники международного ралли на старинных автомобилях "Пекин - Париж 2019"
Судья и участники международного ралли на старинных автомобилях Пекин - Париж 2019 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بلاگر روس در اعتراض به خدمات ضعیف کمپانی مرسدس بنز اقدام به سوزاندن خودرو خود نمود.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از پر بازدیدترین ویدئوهایی چند روز اخیر مربوط به آتش زدن خودروی بنز توسط یک اینفلوئنسر روس است. میخائیل لیتوین در اعتراض به خدمات ضعیف کمپانی مرسدس بنز اقدام به سوزاندن خودرو AMG GT 63s خود نمود.

View this post on Instagram

A post shared by تواناتک (@tavaanatech) on

او عنوان کرد طی چندین بار مراجعه به مراکز خدماتی مرسدس از نحوه سرویس‌دهی به شدت ناراضی بوده و به همین دلیل در اقدامی اعتراضی خودروی خود را به آتش کشید. ویدئوی مربوط به این اتفاق از پربازدیدترین‌های یوتیوب بود که کاربران بسیاری به آن واکنش نشان دادند.

بسیاری از کاربران معتقدند اگر واقعا خودرو مشکل داشته و کمپانی نتوانسته آن را برطرف کند این بهترین روش برای زیر سوال بردن کیفیت یک برند جهانی است؛ این شخص کار درستی انجام داد و گاهی باید از منافع شخصی گذشت، چراکه خدمات ضعیف خود عامل ضعف یک شرکت است و کمپانی معتبری که خدمات ضعیف به مشتری ارائه می‌دهد چه فرقی با کمپانی خودروسازی همچون سایپا دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Khodrobank (@khodrobank.ir) on

گروهی از کاربران معتقدند این جوان با این کار در واقع پول سه مرسدس بنز را از بازدید همین فیلمش به دست آورد و او آنقدر احمق نیست که فقط برای اعتراض این کار را انجام داده باشد. او در واقع برای جلب توجه و تفریح این ماشین را آتش زد و این را از نحوه‌ی فیلمبرداری این اتفاق می‌توان دریافت. این کاربران بر این باورند که ثروت به انسان قدرت می‌دهد.

View this post on Instagram

A post shared by اتوماتیک/لوازم اسپرت خودرو (@luxsport_automatic) on

برخی از کاربران عنوان می‌کنند بهتر بود این جوان روس از خودروهای روسی کشور خود استفاده می‌کرد. برخی دیگر عنوان می‌کنند او با این کار به محیط زیست آسیب زد و باید به جرم آسیب زدن به محیط زیست جریمه شود. کاربرانی نیز با کنایه و مقایسه این اتفاق با پراید ۱۲۰ میلیونی در ایران به این موضوع واکنش نشان می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала