رهبر ایران: چرا تردید در هولوکاست جرم، اما اهانت به پیامبر خدا آزاد است؟

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leaderرهبر ایران: چرا تردید در هولوکاست جرم، اما اهانت به پیامبر خدا آزاد است؟
رهبر ایران: چرا تردید در هولوکاست جرم، اما اهانت به پیامبر خدا آزاد است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر ایران به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور‌های پیامبر اسلام واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در واکنش به اظهارات اخیر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور پیامبر اسلام در یک نشریه فرانسوی، اظهار داشت: چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

در حساب توئیتری رهبر ایران به زبان فرانسوی آمده است: جوانان فرانسه! از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟

در ادامه این پیام آمده است: آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟ سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

​لازم به ذکر است که بعد از کشته شدن یک معلم فرانسوی به دست یک اسلام‌گرای افراطی به خاطر نشان دادن کاریکاتور پیامبر اسلام به دانش‌آموزان، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه درباره اسلام‌گرایی افراطی و تهدید ارزش‌های سکولار فرانسه هشدار داد و گفت که فرانسه کاریکاتورها را رها نخواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала