بازداشت فروشندگان دارو‌های تقلبی کرونا در ایران

© Fotolia / mimonبازداشت فروشندگان دارو‌های تقلبی کرونا در ایران
بازداشت فروشندگان دارو‌های تقلبی کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس فتا از بازداشت متهمان فروش داروی تقلبی درمان کرونا در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بازداشت دو متهمی که در فضای مجازی داروی تقلبی درمان کرونا به فروش می‌رساندند، خبر داد.

هشدار پلیس فتا به مبلغان دروغین دارو‌های کرونا - اسپوتنیک ایران
هشدار پلیس فتا به مبلغان دروغین دارو‌های کرونا

پس از طرح شکایت یک شهروند به پلیس فتا تهران مبنی بر اینکه با توجه به ابتلای پدرش به ویروس کرونا و وخیم شدن وضعیت جسمانی وی، برای خرید دارو‌های موردنیاز درمان وی در فضای مجازی با فردی ناشناس آشنا شده که این فرد اعلام کرده بود، داروی درمان کرونا را دارد و وی نیز برای دریافت سه واکسن درمانی کرونا به قیمت هر واکسن ۱۷ میلیون تومان به حساب وی واریز کرده بود، اما پس از مراجعه به بیمارستان و تحویل به پزشک متخصص، وی دارو‌ها را تقلبی اعلام کرده و گفته بود که در صورت استفاده آن‌ها می‌توانست منجر به مرگ پدرش شود، بررسی موضوع در اختیار تیمی از پلیس فتا قرار گرفت.

در تحقیقات پلیس فتا تهران، مشخص شد که متهم با ایجاد کانال و گروه تلگرامی با موضوع خرید و فروش دارو‌های کرونا، مبالغ بسیار بالا دارو‌های تقلبی را به عنوان دارو‌های درمانی به متقاضیان این دارو‌ها فروخته است.

در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه وی شناسایی شد و با هماهنگی قضائی، اکیپ عملیاتی پلیس فتا به مخفیگاه وی مراجعه کرده و موفق به بازداشت این فرد شدند همچنین در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه این متهم، تعداد زیادی از دارو‌های تقلبی کرونا کشف شد. رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در این خصوص گفت: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد. کشف جزئیات بیشتر پرونده و مبالغ کلاهبرداری شده در دست بررسی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала