یگان ‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غرب ایران تقویت شد

© Photo / IRNAیگان ‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غرب ایران تقویت شد
یگان ‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غرب ایران تقویت شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء اذعان کرد: یگان ‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غرب ایران تقویت شده و در صورت نیاز بیشتر هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی ارتش ایران، امیر سرلشکر موسوی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی کشور، بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان تاکید کرد.

تقویت دفاعی خطوط مرزی ایران در پی وخیم تر شدن شرایط در قره‌باغ - اسپوتنیک ایران
تقویت دفاعی خطوط مرزی ایران در پی وخیم تر شدن شرایط در قره‌باغ

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی بیان داشت: یگان ‌های پدافند هوایی در منطقه شمال غربی ایران تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرلشکر موسوی تأکید کرد: احترام به تمامیت ارضی کشورها و حفظ مرزهای رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ماست و تغییر در آن ‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

وی در رابطه با حضور عناصر تکفیری خاطر نشان ساخت: تروریست‌ های تکفیری‌، داعش و صهیونیست ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آنها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و نا امنی است. نیروهای ما همانطور که بارها اثبات کرده اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرزهای خود با شدت و بی درنگ برخورد خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی دستوراتی جهت تقویت یگان ‌های پدافند هوایی در منطقه به نیروهای پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала