سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا توسط رئیس جمهور ایران منصوب شد

© AP Photo / Jason DeCrowسخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا توسط رئیس جمهور ایران منصوب شد
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا توسط رئیس جمهور ایران منصوب شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روحانی طی حکمی علیرضا رئیسی را به عنوان "سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا" منصوب کرد و تاکید کرد که وی از این تاریخ، تنها مرجع موثّق و قابل استناد در مورد اعلام برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران، حسن روحانی در حکمی خطاب به علیرضا رئیسی اعلام کرد: نظر به اهمیت سلامت و آرامش روانی مردم و لزوم اطلاع‌رسانی شفاف، منسجم، متمرکز و به دور از هرگونه حاشیه و ایجاد دغدغه و هراس بلاجهت در مردم و اینکه صدای واحد نسبت به اخبار، اطلاعات و شیوه مدیریت ویروس کرونا شنیده شود، جناب‌عالی را به عنوان «سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا» منصوب می‌کنم.

روحانی تاکید کرد: انتظار دارد با هماهنگی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و ارتباط مستمر با کمیته اطلاع‌رسانی آن ستاد و نیز حضور فعال در رسانه‌ها، شبکه‌های خبری و فضای مجازی اقدامات شایسته به عمل آورده و از تشتت اطلاعات و تشویش افکار عمومی جلوگیری کنید.

رئیس جمهور ایران در این حکم تصریح کرد: بدیهی است از این تاریخ، تنها مرجع موثّق و قابل استناد در مورد اعلام برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، سخنگوی ستاد خواهد بود. توفیق شما و سایر اعضای محترم ستاد را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала