جنجال بدل ملانیا ترامپ در رسانه‌های اجتماعی +عکس

© AP Photo / Andrew Harnikملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ و بانوی اول آمریکا
ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ و بانوی اول آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران آمریکایی با انتشار تصاویری از ترامپ و همسرش در شبکه‌های اجتماعی به موضوع بدل ملانیا ترامپ واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای بدل ملانیا ترامپ که پیش‌تر نیز توسط کاربران آمریکایی در توئیتر مطرح شده بود، بار دیگر ترند شد. کاربران با انتشار تصاویر جدیدی از ترامپ به همراه همسرش مربوط به یکی از سفر‌های تبلیغاتی او عنوان می‌کنند زنی که در این عکس کنار ترامپ ایستاده است همسر واقعی او نیست بلکه بدل ملانیا ترامپ است.

این موضوع پیش‌تر نیز مطرح شده بود و دونالد ترامپ به آن واکنش داد و با جعلی خواندن، آن را تکذیب کرد. کاربران اما با مقایسه‌ی عکس‌های ملانیا ترامپ و عکس زنی که می‌گویند بدل اوست شباهت‌ها و تفاوت‌های آن دو را بیان می‌کنند و عنوان می‌کنند آیا آن‌ها فکر می‌کنند چشم نداریم؟!

View this post on Instagram

A post shared by TMZ (@tmz_tv) on

بسیاری از کاربران معتقدند در مقایسه‌ی این تصاویر مشاهده می‌شود که دندان‌ها، خط لثه، سوراخ‌های بینی و لبخند متفاوت است، همچنین در ادامه این تفاوت‌ها به قد و پاشنه کفش آن دو اشاره می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری تحلیلی تبریز اول (@akhbar_avval) on

برخی از کاربران عنوان می‌کنند دونالد ترامپ خیلی غیرواقعی است و حتی همسرش گاهی واقعی نیست؛ و اینکه رئیس جمهوری را دوست دارند که مجبور به استخدام بدل بانوی اول نیست. آنها همچنین عنوان می‌کنند همه چیز در مورد این خانواده جعلی است، آنچه آن‌ها می‌گویند، آنچه انجام می‌دهند، آنچه که دارند، حتی بیماری‌هایی که داشته‌اند همگی جعلی است. کاربرانی نیز با انتشار جملات تمسخرآمیز نسبت به ترامپ و همسرش، هشتگ FakeMelania را در توئیتر آمریکایی ترند کردند.

View this post on Instagram

A post shared by Craig (@nylephile44) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала