اعلام تاریخ توزیع گسترده واکسن ضد کرونای امریکایی

© Photo / IRNAاعلام تاریخ توزیع گسترده واکسن ضد کرونای امریکایی
اعلام تاریخ توزیع گسترده واکسن ضد کرونای امریکایی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یر انستیتوت ملی آلرژی و بیماری های عفونی ایالات متحده امریکا تاریخ آماده شدن واکسین ضد کرونای امریکا را نام برد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونی فاوسی مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های مسری ایالات متحده امریکا، تاریخ اماده شدن واکسین امریکایی ضد کرونا را توسط این شرکت اعلام نمود.

فاوسی گفت، این واکسن می تواند پیش از پایان سال 2020 در دسترس باشد، در صورتی که ایمن و موثر بودن ان ثابت شود. وی خاطرنشان کرد، ما می دانیم که در سال 2021 چندین ماه طول خواهد کشید تا به طور گسترده این واکسن در دسترس عموم قرار گیرد.

آمریکا آزمایشات واکسن کووید-۱۹ را تعلیق کرد - اسپوتنیک ایران
آمریکا آزمایشات واکسن کووید-۱۹ را تعلیق کرد

فاوسی تأکید کرد، که در تولید واکسن جایگزین نیاز به رعایت اقدامات محافظتی در برابر ویروس کرونا برای مدت زمان قابل توجهی نیست.

یادآوری می کنیم، که اوایل ماه اکتبر دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام کرد، که آماده شدن واکسن امریکایی طی چند هفته آینده اعلام خواهد شد. ترامپ در ماه سپتامبر گفته بود، که واکسن می تواند ظرف چند هفته آماده شود و قول داده بود تا قبل انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر، این واکسن تولید شود.

سپتامبر اطلاع حاصل شد که در ایالات متحده، آزمایشات واکسن ویروس کرونا SARS-CoV-2 ، ساخته شده توسط شرکت AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد را به دلیل واکنش جانبی احتمالی در یکی از شرکت کنندگان در آنها ، به طور موقت متوقف شده است . آزمایش اثر و میزان ایمنی واکسن آمریکایی به منظور تجزیه و تحلیل داده ها در مورد عوارض جانبی آن به حالت تعلیق درآمده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала