تلاش هر روزه پدر برای روحیه بخشی به فرزند مبتلا به سرطان +ویدئو

© REUTERS / Yves Hermanپرستار
پرستار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پدری برای زنده نگه داشتن امید و خوشحالی فرزندش هر روز در پارکینگ بیمارستان می‌رقصد!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از حضور زیبای یک پدر در مقابل بیمارستانی که فرزندش برای درمان سرطان در آن بستری است مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است. در این ویدئو، رقص پدر از پایین ساختمان بیمارستان و نگاه های دختر از بالای طبقات آن به تصویر کشیده شده است که سبب روحیه گرفتن این دختر سرطانی شده است. گفته شده است که این پدر برای روحیه دادن به دختر خود هر روز می رقصد تا زودتر با بیماری سخت سرطان مقابله کند و پیروز از این مبارزه بیرون آید.
در این ویدئو کوتاه که بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند درس‌های زیادی می‌توان از آن گرفت، حضور هر روزه پدر در شرایط پاندمی کرونا با رعایت مسائل بهداشتی، خوشحالی فرزند بیمار از حضور و تلاش پدر برای شادی و امید دادن به وی نمایش داده می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند روحیه این پدر با وجود تمام مشکلاتش و سختی دیدن فرزندش در این وضعیت قابل تحسین است. این کاربران معتقدند این پدر با روحیه‌ای قوی در کنار فرزندش ایستاده تا امید را در او زنده نگه دارد و انگیزه او را برای طی دوره درمان بیشتر کند. کاربرانی نیز بر این باورند که حضور دلگرم کننده، امید دادن و عشق ورزیدن به بیماران در روند بهبودی آنها بسیار تاثیرگذار و با اهمیت است و بسیار دیده شده است که این اتفاق معجزه می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала