خط قرمز ایران: هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک مرزی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoسردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام داشت: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمر ماست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ایران، که برای سومین بار در بیست روز گذشته برای رصد و پایش امنیت مرزی، در منطقه حضور یافته در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران با اشاره به درگیری های اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آن را محکوم می کند.

استقرار تانک‌های ایران در مرز با قره باغ - اسپوتنیک ایران
استقرار تانک‌های ایران در مرز با قره باغ

وی گفت: از اولین روزهای درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد کرده و زیر نظر داشته و اقدامات و تقویت های لازم متناسب با شرایط پیش آمده انجام شده است.

سردار پاکپور با هشدار به طرف های درگیر گفت: هرگونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمر ماست. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به اعزام و استقرار یگان هایی از نیروی زمینی سپاه به منطقه خاطر نشان کرد: اعزام یگان ها از نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی در پایان اشاره کرد: تمامیت ارضی کشورهای همسایه برای ما محترم است و هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала