جنجال چالش اینستاگرامی پایین کشیدن شلوار اعضای خانواده +عکس، ویدئو

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر بسته شدن صفحه خبرگزاری تسنیم در اینستاگرام
بسته شدن صفحه خبرگزاری تسنیم در اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اقدام وقیحانه برخی از کاربران ایرانی که به چالش اینستاگرامی پایین کشیدن شلوار اطرافیان پیوستند مورد انتقاد بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی چالشی جدید با عنوان چالش لخت کردن یا پایین کشیدن شلوار در اینستاگرام به راه افتاده است و عده‌ای از نوجوانان ایرانی برای جذب فالوور و لایک بیشتر به آن روی آورده‌اند. در این چالش که بیشتر در محیط خانوادگی انجام می‌شود فرد باید به صورت ناگهانی در مقابل دوربین شلوار خواهر یا مادر، یکی بزرگترهای خود و یا حتی یک رهگذر را پایین بکشد. انتشار ویدئوهایی از این چالش در اینستاگرام با موجی از اعتراضات کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند از دیدن چالش شرم آور لخت کردن دیگران به شدت ناراحت، نگران و متاسف هستند و بر این باورند بسیاری از چالش‌های اینستاگرامی بدون در نظر گرفتن برخی مسائل در جامعه و با هدف آسیب رساندن باب می‌شوند. این کاربران از این چالش با نام چالش بی‌ناموسی یاد می‌کنند و معتقدند تنها افرادی که عزت و شرف ندارند دست به چنین اقدام وقیح می‌زنند.
کاربرانی فرزندسالاری و فضای مجازی رها شده را دلیل اصلی چنین اتفاق تاسف‌بار می‌دانند و عنوان می‌کنند با این شرایط هیچ امیدی به رهایی از جهان چندمی نیست.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

برخی از کاربران عنوان می‌کنند مشابه این چالش، سکانس خنده‌دار پایین کشیدن شلوار از پای پدر در فیلم تگزاس ۲ می‌باشد، بنابراین علاوه بر اینکه باید مراقب بود فضای مجازی امنی را فراهم کرد تا نوجوانان تحت تاثیر افرادی همچون میلاد حاتمی که از فضای مجازی درآمدزایی می‌کنند قرار نگیرند، بهتر است برای کار طنز نیز بیشتر دقت کرد تا این رفتار زشت در میان نوجوانان باب نشود.

View this post on Instagram

A post shared by asabedarim (@asabedarim9) on

غالب کاربران عنوان می‌کنند کاملا مخالف چنین چالش‌های اینستاگرامی هستند و در رابطه با تنبیه و مجازات این افراد خصوصا فردی که این چالش را به راه انداخته است اتفاق‌نظر دارند و فاجعه لایک را زمینه این حرمت‌شکنی‌ها می‌دانند. گروهی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند این چالش باعث شده است کمربندهایشان را دو حلقه تنگ‌تر ببندند که مبادا طعمه این چالش شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала