اعتراف خواهرزاده بن لادن در تلویزیون تعجب بینندگان را برانگیخت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اعتراف خواهرزاده بن لادن در تلویزیون تعجب بینندگان را برانگیخت
 اعتراف خواهرزاده بن لادن در تلویزیون تعجب بینندگان را برانگیخت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نور ، خواهرزاده اسامه بن لادن از فامیل خود شرمسار است، و طرفدار دونالد ترامپ می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فاکس نیوز، یکی از بستگان اسامه بن لادن تروریست بین المللی از نام خانوادگی خود خجالت می کشد، به دلیل حمایت از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده نیز مورد تحقیر قرار می گیرد.

حمایت خواهرزاده بن لادن از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا - اسپوتنیک ایران
حمایت خواهرزاده بن لادن از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نور بن لادن در پخش زنده گفت و گو با يك شبكه تلويزيوني گفت: "به نظرم بسیار جالب است که در محافل خاص نخبگان که با آنها تماس گرفتم بسیار مورد سرزنش قرار می گیرم، زیرا حمایت خود را از رئیس جمهور امریکا ترامپ اعلام کردم."

وی افزود که به دلیل نام خانوادگی عموی خود "بن لادن" نسبت به خود احساس نفرت دارد، اما اصلی ترین نکته منفی خطاب به وی، به جهت سیاسی او و طرفداری از ترامپ است.

سخنان این زن نه تنها مجری برنامه، بلکه بینندگان برنامه را نیز متعجب کرد. کاربران توئیتر تعجب خود را از حمایت این زن از ترامپ اعلام داشتند.

در سپتامبر 2020 ، نور بن لادن اولین مصاحبه خود را با نیویورک پست را انجام داد. وی به خبرنگاران گفت که از مبارزات انتخاباتی مجدد دونالد ترامپ حمایت می کند و خاطرنشان کرد که فقط او می تواند از حمله دیگری به سبک 11 سپتامبر جلوگیری کند. گرچه وی در سوئیس زندگی می کند، اما او خود را "در قلب آمریکا" احساس می کند و ایالات متحده را "خانه دوم" خود می داند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала