ترامپ متخصص اصلی بیماری های عفونی آمریکا را ابله خواند

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ متخصص اصلی بیماری های عفونی آمریکا را ابله خواند
ترامپ متخصص اصلی بیماری های عفونی آمریکا را ابله خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، متخصص اصلی بیماریهای عفونی آمریکا، آنتونی فائوچی را ابله نامید.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا از متخصص اصلی بیماریهای عفونی آمریكا در میان "ابله‌ها" نام برد كه به مردم درمورد شیوع ویروس كرونا اطلاعات نادرستی ارائه می دهند. روزنامه شیکاگو تریبون گزارش داد، به گفته رئیس جمهور، آمریکایی ها از اخبار اپیدمی خسته شده اند.

 کرونا در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
فائوچی: شاید آمریکا پس از یکسال به روال طبیعی زندگی بازگردد

این انتشارات سخنان وی را به این صورت نقل می کند: "مردم از COVID خسته شده اند. من در حال جمع آوری جلسات بزرگی با حامیان خود هستم. مردم دیگر اهمیتی نمی دهند، آنها می گویند "فقط ما را به حال خود بگذار". آنها از این خسته شده اند، از شنیدن فائوچی و این ابله ها خسته شده اند، ابله‌هایی که همه اینها را اشتباه درک می کنند "

در اوایل 19 اکتبر، گزارش شد که فائوچی در مورد واکنش خود در مورد آلودگی رئیس جمهور دونالد ترامپ به ویروس کرونا صحبت کرد. وی اظهار داشت که از خبر بیماری رهبر آمریکا به هیچ وجه تعجب نکرده است. این پزشک با مشاهده ترامپ در مکانهای شلوغ و بدون ماسک افراد توضیح داد: خطر عفونت در این مورد زیاد است.

رئیس دولت فعلی و همسرش ملانیا ترامپ در تاریخ 2 اکتبر به ویروس کرونا مبتلا شدند. رهبر آمریكا در بیمارستان نظامی والتر رید تحت درمان قرار گرفت. چند روز بعد، آنتی بادی های عفونت در خون او پیدا شد و از بیمارستان مرخص شد. رئیس دولت در مورد بیماری خود خاطرنشان کرد که احساس ناراحتی می کرده و تب داشته و پزشکان به او در مورد "ریه های کمی آلوده" هشدار دادند.

بر اساس پروژه موسسه جان هاپکینز، بیش از 8.2 میلیون عفونت از نوع جدید ویروس کرونا در ایالات متحده شناسایی شده است. بیش از 220،000 بیمار آمریکایی به دلایل مرتبط با ویروس فوت کرده اند. با توجه به این شاخص ها، ایالات متحده در جایگاه نخست در جهان قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала