ناراحتی نیوریورک‌تایمز از تحریم ایران در دوران شیوع کرونا +عکس

© AFP 2023 / Emmanuel Dunandاهدای جایزه ی پولیترز به روزنامه نیویورک تایمز به خاطر مقاله ای درباره پوتین
اهدای جایزه ی پولیترز به روزنامه نیویورک تایمز به خاطر مقاله ای درباره پوتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحریم علیه ایران صدای نیویورک تایمز را نیز درآورد!

به گزارش اسپوتنیک، تیم تحریریه نیویورک تایمز مطلبی خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشته است که در دوران شیوع ویروس کرونا تحریم‌های وضع شده علیه ایران مصداق بی رحمی است و منجر به از دست دادن جان انسان‌ها می شود.

View this post on Instagram

A post shared by تلفیقی از هنر و زیبائی (@talfighi_az_honar) on

این در حالی است که پاییز امسال تلفات انسان‌ها در اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایران رو به افزایش است اما دولت ترامپ همکاری و نرمش چندانی را نشان نداده است. دولت ترامپ با درخواست وام 5 میلیارد دلاری ایران از صندوق بین‌المللی پول برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مخالفت کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by euronews persian (@euronews_persian) on

در حالی که تاکنون بیش از 500 هزار نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد قربانیان به بیش از 27 هزار نفر رسیده است، دولت ترامپ در حال افزودن تحریم‌ها علیه ایران است، آن هم در شرایطی که تهران پیش از این نیز برای تأمین داروهای ضروری و مورد نیاز با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبه‌رو بود.

همچنین هفته گذشته دولت ترامپ 18 بانک ایرانی را تحریم کرد تا ارتباط آخرین بانک‌ها و مؤسسات مالی ایران با نهادهای مالی بین‌المللی را قطع کند.
بسیاری از کاربران معتقدند که دولت ترامپ بی‌رحمی را از حد گذرانده و نه تنها دولت بلکه ملت ایران را نشانه گرفته است. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که جنگ اقتصادی در حالی که همه دنیا یکپارچه علیه دشمن مشترک یعنی ویروس کرونا می جنگند مصداق بی رحمی است و ویروس کرونا به ایرانیان چند برابر ضرر زده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала