تحصیل پسر یازده ساله در دانشگاه هوا فضا

© Photo / NASA / Chris Cassidyثبت نام پسر یازده ساله در دانشگاه هوا فضا
ثبت نام پسر یازده ساله در دانشگاه هوا فضا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک پسر یازده ساله آمریکایی موفق شد وارد دانشگاه هوا فضا در آمریکا شده و به تحصیل بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، کالب اندرسون یکی از ساکنان ایالت جورجیا ایالات متحده، در نه ماهگی زبان اشاره را آموخت و به سرعت شروع به خواندن کرد. وی در دو سالگی حل مسائل ریاضی را آموخت. سپس والدینش او را به کلاس اول فرستادند. اندرسون گفت: خوب بخاطر دارم که همه همکلاسی هایم از من بلندتر بودند. آن زمان من آنقدر کوچک بودم که به سختی می توانستم راه بروم.

والدین او اشاره کردند که این پسر به دلیل توانایی های برجسته و سطح بالای هوش، در سن سه سالگی در MENSA، انجمنی از افراد با ضریب هوشی بالا، پذیرفته شد. او در دانش ریاضیات از همسن و سال های خود سرآمد بود. بلافاصله فهمیدیم که کالب خاص است.

​اندرسون در سن یازده سالگی وارد دانشکده فنی Chattahoochee شد.

اکنون این نابغه جوان 12 ساله سن دارد و سال دوم را سپری می کند و دو سال دیگر مدرک کارشناسی مهندسی هوا فضا را دریافت خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه آگاهانه انتخاب شغل آینده خود را انجام داده است، گفت، از کودکی آرزوی پرواز به فضا را داشته است.

اندرسون آرزو دارد که به انستیتوی فناوری جورجیا یا انستیتوی فناوری ماساچوست برود. وی امیدوار است که این امر به وی کمک کند تا در کنار ایلان ماسک، موسس شرکت تسلا و SpaceX به کارآموزی بپردازد.

والدین کالب به او بسیار افتخار می کنند. مادر این پسر امیدوار است که امثال کالب به همه ثابت کنند که بچه های سیاه پوست می توانند به موفقیت های بزرگی دست یابند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала