توپ جنگی جدید آمریکا که می‌تواند مسکو را گلوله باران کند

© Photo / U.S. Army CCDC Army Research LaboratoryImage of the new SLRC gun either accidentally or purposely leaked by the US Army on Twitter.
Image of the new SLRC gun either accidentally or purposely leaked by the US Army on Twitter. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه ها در مورد توپ جنگی جدید آمریکایی که می تواند مسکو را گلوله باران کند آگاه شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Popular Mechanics، ارتش آمریكا در حال آماده سازی برای اتخاذ توپ جدید استراتژیک فوق دوربرد Strategic Long Range Cannon (SLRC) است كه "می تواند مسكو را گلوله باران كند".

بنابراین ظهور این سلاح می تواند یک کلاس از کشتی ها را زنده کند، همانند کشتی های جنگی از نوع "مونتانا" که هرگز در طول جنگ جهانی دوم ساخته نشدند.

 به نوشته این نشریه: "از دریای شمال، مونتانا می توانست به اهدافی در غرب روسیه و حتی خود مسکو شلیک کند. مونتانا در اقیانوس هند می تواند بیشتر پاکستان، افغانستان، ایران، یمن و سومالی را هدف قرار دهد. در اقیانوس آرام، مونتانا، در فضای امن پشت ژاپن، قابلیت پوشش دادن تمام کره شمالی و حتی پکن و شانگهای را داشت".

SLRC برای نقض پدافند دشمن برای پیشرفت بدون مانع نیروهای زمینی طراحی شده است. این پروژه در سال 2019 شناخته شد. به گفته کارشناسان، اهداف بالقوه توپ جدید دوربرد، اجسامی در روسیه یا چین هستند. سلاح ها را می توان در لهستان، کشورهای بالتیک یا کره جنوبی مستقر کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала