غذاهایی که می توان در یخچال نگهداری نشوند

© Fotolia / IntelWondغذاهایی که می توان در یخچال نگهداری نشوند
غذاهایی که می توان در یخچال نگهداری نشوند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به عقیده متخصص تغذيه ، غذای خشک بهتر در دمای اتاق نگهداری می شود و غذای مرطوب در یخچال نگهداری می شود.

به گزارش اسپوتنیک، امی توووینن ، مدیر توسعه سازمان خانگی فنلاند در مصاحبه ای اعلام نمود که، محصولاتی که نیازی به نگهداری در سرما ندارند یا از درجه حرارت کم یا رطوبت هوا خراب می شوند ، نباید در یخچال نگهداری شوند.

محققان توانستند ژنی که باعث لاغری می شود را پیدا کنند - اسپوتنیک ایران
محققان توانستند ژنی که مانع از لاغری می شود را پیدا کنند

وی یادآوری کرد که غذای خشک بهتر در دمای اتاق نگهداری می شود و غذای مرطوب در یخچال نگهداری می شود. نان ، ریحان ، بسته های باز قهوه را در یخچال نگهداری نکنید ، زیرا این محصول بوی دیگر بوه در یخچال ا را به راحتی جذب می کند. علاوه بر این ، نباید شکلات را در یخچال قرار دهید ، زیرا این کار می تواند طعم آن را تغییر دهد ، در حالی که رایحه شکلات سرد کاملاً مشخص نیست.

این متخصص در ادامه می گوید ، موز باید در دمای اتاق نیز نگهداری شود ، حتی اگر خیلی زود تیره شود.

این متخصص توصیه کرد تخم مرغ را می توان هم در دمای اتاق و هم در یخچال نگهداری کرد. وی گفت ، با این حال تخم مرغ های مورد استفاده برای پخت و پز باید در دمای اتاق نگهداری شوند.

خانم تووینين اضافه کرد: خردل ، سس گوجه فرنگی ، رب گوجه فرنگی "قبل از باز کردن می تواند در دمای اتاق نگهداری شود، بعد از باز کردن در یخچال قرار گیرد." گفته شد ، بهترین مکان برای نگهداری محصولی مانند روغن نباتی مکانی کمی خنک ، خشک و تاریک است ، در حالی که روغن کلزا بهتر است در یخچال نگهداری شود.

سبزیجاتی مانند خیار ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای و کاهو معمولاً در دمای اتاق یا در محفظه خنک یخچال نگهداری می شوند. گوجه فرنگی طعم خود را در محیط بیرون بهتر حفظ می کند و در دمای اتاق بهتر رسیده و طعم آن بهتر می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала